запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Як вибрати нішу для дропшипінгу, яка приноситиме прибуток?

Дропшипінг - вигідна форма співпраці постачальника товарів та послуг та продавця. Такий варіант корисний для підприємців-початківців, у яких немає достатнього стартового капіталу. Також подібне партнерство варто вибрати, якщо планується освоєння нової ніші, в якій поки що немає клієнтської бази та досвіду торгівлі. При цьому розвиток інтернету та технологій у сукупності з можливостями сучасної логістики дозволяють знаходити партнерів з дропшиппінгу чи не в будь-якій точці планети.
 

Та що там казати, якщо доставка з Китаю в Україну стала настільки повсякденною справою, що багато транспортних компаній вважають такий напрямок діяльності пріоритетним. Технічно будь-який українець має можливість торгувати чим завгодно та з ким забажає. Була б упевненість у тому, що бізнес принесе прибуток. Багато залежить від вибору ніші — у дропшипінгу, як і при використанні інших форм партнерства, важливо визначитися, чим займатися.
 

Коротко про те, що таке дропшипінг


Спочатку кілька слів про те, що таке дропшипінг. Це форма співробітництва, коли продавець на власному сайті або сторінці маркетплейсу рекламує та продає товари постачальника – виробника, офіційного дистриб'ютора, дилера тощо. Оформлення замовлення відбувається на інтернет-ресурсі дропшиппера, але далі всі питання відправлення товару, логістики, обміну та повернення (у разі чого) бере на себе постачальник. 


Тобто від продавця не потрібно наявності складу, організації доставки, вирішення супутніх питань, наприклад, з гарантією. Він навіть гроші може не брати на свій рахунок, а отримувати комісійні після надходження коштів від покупця.


Фактично завдання одне — знаходити клієнтів та заробляти завдяки наданому дисконту. Також постачальник забезпечує партнера рекламними та продажними матеріалами. 


Загалом все просто і зрозуміло. Однак важливо знаходити потенційних покупців. Тому продавець має подбати про приплив на свій ресурс трафіку, причому цільового — тобто відвідувачів, яким цікаві товари, якими він торгує. 
 

Висока конкуренція – не дуже добре. Але ніша з незначним клієнтським потенціалом — теж так собі перспектива


Щоб досягти успіху в торгівлі за схемою дропшипінгу, потрібно знайти нішу зі збалансованим співвідношенням покупців і постачальників. Тобто якщо товар супер популярний, як правило, і продавців хоч відбавляй. Але більшість із них перебуватиме у більш виграшному становищі порівняно з дропшиппером. Багато хто самостійно закуповує продукцію великими партіями і має знижку більш істотну, тому може залучити покупців ціною. Хтось пропонує додаткові переваги, наприклад, продаж на виплат або широкий вибір супутніх товарів. 


Тому в таких перевантажених нішах, як, наприклад, аксесуари до мобільних телефонів, кухонне начиння, посуд, повербанки, важко розраховувати на успіх.


Формула вибору ніші проста:

  • порівняно невисока конкуренція;
  • наявність стійкого, але з ажіотажного попиту;
  • відсутність монопольних постачальників, що повністю контролюють ринок;
  • впевнені позиції постачальника, з яким збираєтеся укласти договір дропшипінгу.


Ідеально віддати перевагу специфічній продукції, яка потрібна, але не є предметом першої необхідності. Також важливо розуміти, що ціна одиниці товару не повинна бути надто високою. Все-таки купувати у безвісного продавця, наприклад, останню модель Айфона, багато хто вважатиме ризикованим заходом. Хоча багато залежить від комунікації з покупцем та спроможності продавця переконати його, що все буде добре. 


Ніша з малою насиченістю потенційними покупцями теж не оптимальний варіант. Тому варто підійти до вибору комплексно, наприклад, розібратися, в яких сферах ви є експертом і зможете допомогти клієнту з вибором.
 

Приклад вдалого дропшипінгу з реального життя


Свого часу ми з приятелем по дропшиппінгу торгували фарбою - пентафталевою емаллю для нанесення покриттів на дерев'яні та металеві поверхні. Після аналізу ринку вдалося з'ясувати, що кожен завод-виробник має свої «фішки» у вигляді низької ціни деяких кольорів. Здебільшого це пов'язано із закупівлею пігментів — хтось шукав найвигідніші варіанти і міг виходити на собівартість, яка дозволяла запропонувати покупцям неймовірно вигідні товарні позиції. Інші, навпаки, не морочилися, тому різниця іноді доходила до 2 разів. В результаті нам вдалося скласти прайс, який загалом був поза конкуренцією порівняно із цінниками виробників. І заробляти, звісно!