запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Просування сайту за кордоном


Для компанії, яка хоче вийти на світовий ринок та професійно підходить до своєї діяльності, важливо мати локалізований під зарубіжні ринки сайт. Це виводить бізнес на новий рівень, залучає нових клієнтів та збільшує обсяги продажу.


Але мало створити зарубіжний сайт, необхідно ще щоб потенційні клієнти його побачили. У цьому допоможе просування сайту. За допомогою SEO оптимізації можна підвищити його рейтинг у пошукових системах та залучити цільову аудиторію, яка буде готова здійснювати покупки або використовувати послуги компанії.
 

Просування сайту за кордоном має низку особливостей. Потрібно враховувати, що в кожній країні свій менталітет, інше сприйняття реклами, своє законодавство, через яке іноді не можна використовувати методи просування сайтів, якими користуються в Україні.


Також у багатьох країнах є неоднорідність населення і створювати сайт потрібно відразу кількома мовами або враховувати регіональні діалекти. Наприклад, у Німеччині є швабський, берлінський та кельнський діалекти, які сильно відрізняються між собою.


Тому просування сайту за кордоном бажано починати з аналізу ніші та ринку загалом.
 

 

Що враховувати для просування сайту за кордоном:


1. Мовний бар'єр. Створення цікавого контенту – головний інструмент для просування сайту. Такий контент повинен створювати носій мови або хоча б редагувати тексти.  Машинний переказ не підходить. Google помітивши його, може знизити рейтинг сайту, крім того, кострубатий переклад може відштовхнути користувачів.

2. Не знання особливостей менталітету та культури чужої країни. При створенні контенту важливо враховувати культурні відмінності країни, де ви рухаєтеся. Розуміти, як розставити акценти в текстах, а що краще не згадувати.

3. Великі фінансові вкладення. У середньому просування сайту за кордоном коштує дорожче, ніж в Україні. Наприклад, ціна одного платного посилання на біржі у Німеччині може коштувати близько $100. Тому перед початком просування потрібно провести ретельний аналіз конкурентів, потенційних клієнтів та стратегію просування.

4. На просування сайту буде потрібно багато часу. У більшості ніш дуже висока конкуренція і в середньому буде потрібно 1,5-2 роки на виведення сайту в топ 10 у видачі за ключовими словами.

 

Чим відрізняється SEO просування

  • У більшості країн не можна швидко нарощувати масу посилань. Якщо зворотні посилання на ваш ресурс з'являються нерівномірно і дуже швидко, Google може вважати такий процес неприродним і ввести санкції проти вашого сайту.
  • Бажано, щоб домен сайту був із тієї країни, де ви плануєте його просувати. Наприклад, .uk для Англії та .de для Німеччини. Це підвищує ваш рейтинг у місцевій видачі та довіру користувачів.
  •  За кордоном відсоток голосових запитів більший, ніж у нашій країні. Через це робота з семантичним ядром відрізнятиметься. Адже довжина запиту може досягати 6-7 слів, тоді як за письмових запитів 2-3 слова. 
  • Більшу увагу слід приділити адаптації сайту під мобільні пристрої. Оскільки 70–80% користувачів шукають та купують товари саме з мобільних телефонів чи планшетів.
  •  Важливо використовувати соціальні мережі, такі як Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn.


Відмінності у просуванні сайту за кордоном не означають, що це завдання нездійсненне. З правильним підходом, аналізом та безперервною оптимізацією, з використанням реклами можна досягти успіху та збільшити видимість свого сайту у пошуку, збільшити прибуток та завоювати нові ринки.