Мартіні належить до найпопулярніших алкогольних напоїв, які тримають у домашніх барах та включають у винні карти знаменитих ресторанів. У статті ми розповімо про чотири головні причини широкої затребуваності продукції відомого італійського бренду, назва якого стала загальним для цілої групи напоїв.
Багата історія компанії
Компанія Martini & Rossi була заснована Луїджі Россі та Алессандро Мартіні у 60-х роках XIX століття в італійському місті Турині. Сучасні вермути цієї торгової марки виготовляються за рецептами, розробленими ще за створення бренду. Точний метод виробництва та докладний склад мартіні тримаються у суворому секреті. Споживачі знають тільки основну інформацію і той факт, що для виготовлення алкогольних напоїв використовується запатентована суміш рослинних інгредієнтів, до числа яких входять спеції, трави, коріння, фрукти, квіти, насіння. Було встановлено, що у складі Мартини Бьянко і Мартіні Россо точно є апельсинова цедра, тирлич, ромашка, полин, коріандр, мускатний горіх, ялівець. Ці складові надають готовим напоям характерних цитрусових, квіткових і трав'яних ноток.
Традиційний метод виготовлення
Як і всі вермути, мартіні готується за допомогою мацерації, тобто наполягання на спирті рослинних інгредієнтів, які потім піддаються дистиляції та змішуються з якісним білим сухим вином. Для створення рожевого мартіні використовують червоне вино. Окремі різновиди (наприклад, Riserva Speciale Rubino) перед розливом витримуються кілька місяців у дубових бочках. Складний процес виробництва дозволяє досягти оптимального балансу гіркоти та солодощі у смаку готового продукту. До складу алкоголю додають цукор, тому мартіні досить калорійний напій — 100 мл містить 145 калорій.
Універсальність
Мартіні можна вживати і в чистому вигляді як аперитив, і склад різноманітних коктейлів. Цей італійський алкогольний напій, який можна придбати у маркеті Maudau, Входить до числа величезної кількості культових коктейлів, таких як "Мартіні" на основі джину і власне вермуту, "Манхеттен", "Негроні", "Американо". Унікальний смаковий профіль мартіні підкреслює смакові характеристики всіх інгредієнтів, що входять до коктейлю, і при цьому пом'якшує гіркоту міцних алкогольних напоїв – бурбону, джину, горілки.
Широка популярність
Завдяки грамотному маркетингу та глобальній рекламній кампанії вермут бренду Мартіні поширений більш ніж у 150 країнах світу. Особливої популярності алкогольний напій набув після виходу на екрани фільмів про пригоди Джеймса Бонда, де головний герой у барах завжди замовляє коктейль на основі горілки та мартіні.