Останні коментарі
Beer Market (мережа магазинів розливного пива)
Дата: 18.07.2025 14:48 Автор: katasavinska8@****
Какого блядь хуя мне не заплатили я блядь месяц на вас отбатрачила по партаймам бегала пожалуйста выйди я вышла раз выпила и в сука меня зп лишыли и росказнями кормите брехливая контора и пива говно полное один кисляк и дохуя просрочек приходит просят выкладывать сухое сверху норм в низ чтобы быстрее продать время от времени брак пива и вина приходит могут и кисляк продать
|
Чернігівська міська поліклініка №3
Дата: 18.07.2025 12:42 Автор: vasiliy0152@****
ніякі номера поліклініки не відповідають. Набирав телефони протягом пів години-ніхто не відповів.
|
Квартал №202 (Економ-магазин)
Дата: 18.07.2025 09:14 Автор: rabota.b.d.e@****
Ето худший магазин, куда я заходил.
Люблю випичку из Квартала, но в єтом магазине она постоянно порченная, вонючая, гнилие сосики через раз попадаются.. Надоело! Прошу расмотреть в етом магазине поваров і заменить их! В След. раз я визову все проверки на єтот магазин. Пусть сами едят гнилие соски!!!!
|
ЖЕК-13 Комунальне підприємство. Приймальна
Дата: 17.07.2025 16:11 Автор: hmarska407@****
Добрий день!
Чи можна змінити прибиральниця за адресою Красносільського 75?
Жіночка завжди або п'яна, або з перепою, неадекватна, не прибирає взагалі в під'їздах та біля будинку, в приміщеннях баків- повна антисанітарія!!!
|
Гроші на прокат (ломбард)
Дата: 15.07.2025 15:19 Автор: ihorhikaev@****
Після візиту до цього ломбарду та спілкування з Ольгою Шелег, краще піду у "Скарбницю", там не хамлять.
|
Голді (магазин одягу)
Дата: 14.07.2025 23:56 Автор: dmitriy1974best@****
Перше враження від магазину Goldi, який знаходиться в "Голлівуді" м.Чернігів, дуже негативне. Це пов'язано із відсутністю культури спілкування продавчині цього магазину, яка працювала на касі. 12 липня 2025 року я разом з дитиною вибрав дня неї у подарунок до Дня народження 2 красивих плаття, загальною вартістю 1898 грн. Щоправда, одне з них, світлого кольору, вартістю 1499 грн, було з брудною плямою на шиї спереду, розміром 50×50 мм (іншого такого ж розміру не було). На моє прохання, врахувати це при розрахунку і зробити знижку, продавчиня сухо відповіла, що знижку через це не зроблять. Наступне її речення було: Якщо не подобається, не купуйте! Ми повернемо плаття виробнику... Тоді я запропонував їй із моїм запитанням звернутись до керівництва. Відповідь: Вам не зроблять знижку...
А де в цих реченнях інтереси покупця?!! Що, нормальні побажання покупця не потрібно враховувати? А де ввічливість? Не кажу вже про "вибачте". Все таки купуючи 2 плаття, у т.ч. з брудом, я в останнє спитав: А де дякую за покупку ? Відповідь шокувала " Будь ласка". Кажу: це Ви мені повинні були подякувати за таку покупку!!! Якось неприємно згадались продавчині радянського союзу. Звертаюсь до керівництва магазину Goldi, щоб вони вжили заходів, у т.ч дисциплінарних, до таких продавчинь і скорегували політику магазину в бік інтересів покупця. Ім'я продавчині незнаю ( не було бейджика), але її можна встановити за часом покупки - 13:17:54.
|
|
|