Последние комментарии
Автоком-сервис (СТО)
Дата: 22.08.2024 17:54 Автор: yvandrienko1970@****
Почитал отзывы клиентов о хамском поведении администраторов и работников СТО Автоком ,решил присоединится и отметить сегодняшнее посещение станции . Если бы не безналичный расчет никогда бы не поехали в это место . Нужен был элементарный развал схождение . Работник видимо "светило" в своей отрасли, на обычный вопрос сколько времени понадобится на эту работу - сразу вступил в интеллектуальную дискуссию ,полагая наверное удивить клиентов своим высоким уровнем IQ. На обычный вопрос клиента ,сразу ответил вопросом : а для чего вы это спрашиваете . Меня вопрос на вопрос всегда вводит в ступор . Но мой директор культурно отведил ,что хотим знать час два ,полдня и т.д . Видимо это большая тайна на СТО Автоком ,чтобы получасовую работу офомить клиенту как 2-3 нормо часа . Других объямнений нам не дал ни работник в цеху ,ни администратор на приемке . Хотя опыт работы уже далеко за 10 лет на этом месте . До конфликта не дошло т.к мы не были заинтересованы ругаться . Да и скорее всего руководству Автокома не нужны отзывы иначе персонал вел бы себя чуть чуть скромнее и уж точно не входил в пререкания с клиентами. Мы понимаем ,что не в Макдональдсе ,но хотелось бы ,чтобы "большие специалисты " развала - схождения не вступали в полемику в рабочее время ,а максимально быстро и качественно выполняли свою работу ,а не хитро намекали клиентам про кофе для мастера.
|
Пакуй валізи (Турагентство)
Дата: 22.08.2024 14:32 Автор: bulaxnata1202@****
Другий рік поспіль обрали Пакуй Валізи та подорож до Болгарії. Дякую Марії за професіоналізм та супровід. Отель Burgas Beach Сонячний Берег дуже нас порадував. Головний привілей- отель на березі моря. Їжа,чистота,сервіс та анімації: все це є в цьому отель. Нам сподобалося. Відпочивали з 08.08.2024. Автобус перевізник ALF , також порадував. Дякую за відпочинок на березі чорного моря
|
КОНСТАНТА (мебельный салон)
Дата: 17.08.2024 06:46 Автор: grich68ko@****
Замовляв кухонний стіл і стільці. Простий вибір, чітке оформлення замовлення. Поставка без затримок, товар відповідає фото і опису. Зібрати зміг самостійно без зайвих нервів. Загалом, практично і без проблем
|
Черниговская городская больница №4
Дата: 14.08.2024 17:47 Автор: LisenkoY2010@****
Хочу розповісти всім не за поліклініку, а за хоспіс.
Якщо вам дорогі ваши рідні, не в жодному разі не везіть туди їх. Там персонал зробить все, щоб як найскоріше ваших близьких родичів в тяжких муках відправити на той світ.
Врач Юлія Миколаївна, та завідувач відділенням Олександр Віталійович, не відповідають ні за що. Там буде твориться гетто для ваших близьких. Яки будуть вмирати, їм ніхто не допоможе, а в деяких випадках ще з живих можуть зробити мертвих.
|
Черниговская городская больница №1 (Больница)
Дата: 13.08.2024 11:46 Автор: irishom67@****
Доброго дня.
13.08.2024 року я прийшла о 8.00 ранку до кабінету 112, щоб здати тест на ковід.
Під кабінетом я була одна ,чому була рада бо ні я когось чи може від мене хтось не захворіє. Але мені сказали чекати і так чекала до 8.30 . В мене була температура 38.мені було погано ,подумки я мріяла скоріш здати тест та до дому в ліжко. Зібралася чимало людей ,а було таке враження ,що тут і не збираються працювати.
Я пішла до заввідділенням в 404 каб там було зачинено, в реєстратурі відповіли ,що в них працівник захворів, я розумію що вони люди і теж хворіють, але ж повинна бути якась заміна.
Спілкуючись в черзі я зрозуміла,що таке не вперше , жіночка тиждень назад казала що вона теж скаржилася і результат ніякий.
В мене склалося враження що тут працюють як при совку , на роботу приходять з затримкою на півгодини , поки почнуть працювати ще пройде півгодини, навіщо писати що забор аналізів проводиться з 8.00 до 11.30? І це таке місце де треба уникати скупчення людей .
|
Городская больница №2 (Больница)
Дата: 12.08.2024 18:11 Автор: artemshaman2016@****
Якщо "лікарі" в неврології не вміють лікувати людей і спілкуватися з родичами, а строять з себе не зрозуміло кого, то навіщо таких тримати? Може треба на фронт таких відправити на перевиховання? Там будуть так з солдатами спілкуватися, то хтось і прмстрелить ненароком.
Дай Бог я таки з фронту вирвуся і приїду поспілкуватися з певними "кадрами", подивлюся як мені хамити будуть, а не моїй матері.
|
Bierwelle (магазин)
Дата: 09.08.2024 12:28 Автор: vovakrilach2505@****
До вподоби був один магазин, але згодом в ньому то кришечок не має, то два дні поспіль газ відсутній. Нажаль??????
|
Гипермаркет "Вена" (ТОВ Seven System - Центр комплектации строительства)
Дата: 08.08.2024 21:59 Автор: alinchiksv46@****
Вирішили вперше звернутися до магазину і замовити шафу. Замовлення оформили, сказали очікувати 1 місяць, оскільки відключення світла і тд, нам підходить. Пройшов місяць, шафу привезли, але коли її склали, побачили, що двері не ті, що ми замовляли, від слова зовсім не ті… Аргументували тим, що на фабриці сплутали. В цей же день замовили знову тільки двері, які ми замовляли з самого початку. Очікувати сказали максимум 2 тижні. Проходить 3 тижні, приїхали до магазину аби спитати на якому етапі взагалі виробництво і де наші двері? На що відповідь ми отримали через 40 хвилин… А відповідь така, що нам треба чекати ще мінімум тиждень. Двері ще чекаємо, сподіваюсь за 2 місяці можна вже зробити те, що клієнт просить!
Бажання співпрацювати з цим магазином - ніякого немає! Вперше і востаннє звернулися і нікому не радимо, ні вибачення не почули, ні знижки ніякої за очікування у 2 місяці, коли речі мали вже давно в шафі висіти, а вони в пакетах стоять.
Чекаємо скорішого відкриття Епіцентру аби люди не витрачали нерви на такі безвідповідальні магазини!!
|
|
|
|
|