Последние комментарии
Автошкола Driver (автошкола, курсы вождения)
Дата: 31.07.2025 17:31 Автор: katerynazubova30@****
Олександр — це не просто інструктор. Це людина, з якою кожне заняття — не стрес, а задоволення. З ним завжди спокійно і легко. Час за кермом пролітав непомітно, а те, що здавалося складним, раптово починало виходити!
Особливо запам’яталась його фраза: коли я казала «Спробую», він спокійно відповідав — «Зробимо». І ми справді робили. Дякую йому за все!
|
Територіальний сервісний центр МВС в Чернігівській області №7441
Дата: 30.07.2025 16:21 Автор: shestakanastasia4@****
Два рази приходила здавати практичний іспит і ні разу не потрапила . Приходила по живій черзі, бо вловити талончик онлайн нереально,їх немає навіть за 21 день .
Як тільки доходить черга відповідь одна "інспектор не встигне прийняти" ,хоча робочий час до 17. Талончик мій випадав ще в 16:00 не було.
На це відповідь лице одна "беріть електронний ",а коли пояснюєш що їх немає ,то лише " ми нічого не вдіємо ".
|
Абонентский отдел тэц
Дата: 30.07.2025 10:31 Автор: Sergeyn286@****
почему нет страницы чтобы передовать показания по интернету .
|
Автошкола Driver (автошкола, курсы вождения)
Дата: 28.07.2025 15:09 Автор: nfedorina012@****
Почала займатися практичним завданням водіння з інструктором Олександром. Це дуже позитивний і терплячий вчитель пояснює все доступно і зрозуміло. Заняття з ним проходять цікаво і без напруги. РЕКОМЕНДУЮ!!!!)))
|
Автошкола Driver (автошкола, курсы вождения)
Дата: 28.07.2025 10:14 Автор: uz.daewoo@****
Навчалася водінню у Юлії. Інструктор яка знає та любить свою справу. Врівноважина, відповідальна, вміє найти слова підтримки у складних ситуаціях . Атмосфера під час заняття дружня та спокійна. Успіхів Вам.
Дякую.Рекомендую
Олена Д.
|
Автошкола Driver (автошкола, курсы вождения)
Дата: 26.07.2025 16:12 Автор: shestakanastasia4@****
Займаюсь з інструктором Олександром. Фахівець своєї справи, заняття проходять без нервів ,розповідає все доступно і ясною мовою.
|
ТОВ "ВКФ ДИВО" (реклама полиграфия)
Дата: 26.07.2025 00:02 Автор: atchatte@****
Для мене - це найкраща поліграфія в Чернігові!!! Розкішна якість за абсолютно адекватні кошти. Все, з чим зверталась на Диво було виконано найкращим чином, абсолютно все - від банера 3×6 та ігрових полів, до карток, стікер-паків, листівок і візитівок!!!
А ще - завжди привітні і висококваліфіковані фахівці, які не тільки дуже професійно підходять до виконання завдань, а ще й завжди готові порадити найкращий варіант, знайти оптимальне рішення!
Як бонус - наявна класна сувенірна продукція, дуже зручно було, коли замовляла на подарунки.
Дякую Вам дуже, що ви є, ви справжнє Диво для мене!!!
|
Региональный офис сети магазинов "Квартал", "Союз"
Дата: 25.07.2025 12:01 Автор: tretaksnezana75@****
Вчера в Чернигове в магазине квартал по адресу проспект победы 54 номер магазина 202 купили с внуком перекусить два бедрышка гриль по цене 74,98грн электричка, на Славутич отправлялась в 21:00 мы открыли эти бедришки и от туда посипались опариши, они были везде, в самих бедришках и под ними, подозреваю, что за день это не могло так испортиться, то есть им было не меньше двух дней, горячую линию я не нашла по этому предупреждаю всех не берите, к сожелению внук быстро это выбросил, потому что не было в чем везти но чек есть, это омерзительно. Берегите себя, не покупайте в магазине квартал курицу гриль!
|
Київстар / Киевстар (Центр обслуживания абонентов)
Дата: 24.07.2025 12:19 Автор: olgapetrenko410@****
Пів року маємо проблеми із якістю надання послуг від компанії Київстар, а саме якістю інтернету за послугою Київстар Домашній Інтернет. Щотижня телефоную на гарячу лінію, щоразу спілкуюся з різними операторами, які розказують різні нісенітниці про несправний роутер, про те, що його треба перезавантажити. Постійно приходить їхній майстер, який робить «ретельну» перевірку і підтверджує, що роутер (а ми вже їх придбали два) працює пречудово (обидва працюють пречудово), пошкоджень кабеля немає, у вас усе добре. Після його візитів є інтернет 3-4 дні і наша пісня гарна нова… До речі, у «майстра» немає жодного акту про виконані роботи, як сказала представниця логістичного відділу, вони таких документів не надають. У мене тоді питання ЧОМУ??? Про перерахунок коштів за неякісно надані послуги оператори «морозяться» і не можуть надати чіткого алгоритму, як це зробити. Наміру далі співпрацювати з «конторою», яка не несе відповідальності за свої дії у мене немає. З найнегативнішими враженнями і сплаченими коштами за неякісний інтернет прощаюся із цією горе організацією.
|
 |
 |
|
|