Відділення Національної служби посередництва і примирення в Чернігівській області
Меню компании:
Контакты:
+38(0462... показать телефон
( Начальник відділення )
Отправить письмо
Время работы:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
X | X | |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
X | X | |
Начальник:
Дєдіков Олександр Георгійович
Статистика:
Просмотр информации о компании:
За последние 30 дней – 1 человек.
В прошлом месяце – 1 человек.
За последние 6 месяцев – 7 человек.
O компании:
Національна служба посередництва і примирення (НСПП) - постійно діючий державний орган для врегулювання колективних трудових спорів (конфліктів), утворений Указом Президента України відповідно до Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)".
Предоставляемые услуги:
Основними завданнями НСПП є:
- сприяння взаємодії сторін соціально-трудових відносин у процесі врегулювання колективних трудових спорів, що виникли між ними;
- прогнозування виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) та сприяння своєчасному їх вирішенню;
- здійснення посередництва і примирення під час вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);
- забезпечення здійснення соціального діалогу, вироблення узгоджених пропозицій щодо розвитку соціально-економічних та трудових відносин;
- здійснення заходів із запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів);
- підвищення рівня культури учасників соціально-трудових відносин.
- сприяння взаємодії сторін соціально-трудових відносин у процесі врегулювання колективних трудових спорів, що виникли між ними;
- прогнозування виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) та сприяння своєчасному їх вирішенню;
- здійснення посередництва і примирення під час вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);
- забезпечення здійснення соціального діалогу, вироблення узгоджених пропозицій щодо розвитку соціально-економічних та трудових відносин;
- здійснення заходів із запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів);
- підвищення рівня культури учасників соціально-трудових відносин.
Дополнительная информация:
З метою збереження соціальної стабільності у трудових колективах області, оперативного вирішення проблемних питань, що виникають між найманими працівниками та роботодавцями, запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), страйків та інших акцій соціального протесту, у відділенні Національної служби посередництва і примирення в Чернігівській області працює "гаряча" телефонна лінія (77-62-77), на яку можна звернутися для отримання кваліфікованої правової допомоги з питань трудового законодавства, законодавства про колективні трудові спори, у т.ч. в разі порушень прав і законних інтересів найманих працівників щодо:
а) встановлення нових або зміни існуючих соціально-економічних умов праці та виробничого побуту;
б) укладення чи зміни колективного договору, угоди;
в) виконання колективного договору, угоди або окремих їх положень;
г) невиконання вимог законодавства про працю.
"Гаряча" телефонна лінія відділення Національної служби посередництва і примирення працює з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 17:00 год.
а) встановлення нових або зміни існуючих соціально-економічних умов праці та виробничого побуту;
б) укладення чи зміни колективного договору, угоди;
в) виконання колективного договору, угоди або окремих їх положень;
г) невиконання вимог законодавства про працю.
"Гаряча" телефонна лінія відділення Національної служби посередництва і примирення працює з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 17:00 год.
Отзывы о компании:
Написать отзыв
На указанный e-mail будет отправлена ссылка, перейдите по ней, что бы подтвердить email и опубликовать комментарий.
Опубликовать
Примите во внимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
Компания представлена в каталоге предприятий: