Управління адміністративних послуг міської ради (Структурні підрозділи Чернігівської міської ради)
Меню компании:
Контакты:
+38(0462... показать телефон
(Адміністратори сектору адміністративно-консультативних послуг)
+38(0462... показать телефон
(Державні адміністратори)
+38(0462... показать телефон
(Приймальня)
+38(0462... показать телефон
(Начальник відділу адміністративних послуг фізичним особам )
+38(0462... показать телефон
(відділ реєстрації прав на нерухоме майно)
Отправить письмо
Связанные компании, филиалы:
Время работы:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | |
0800 1700 |
0900 2000 |
0800 1700 |
0900 2000 |
0800 1700 |
0900 1700 |
X | |
без обеда | |||||||
Прийом громадян:
Пн. Ср. Пт. 8:30-15:30
Вт.Чт. 9:00-20:00
Сб. 9:00-16:00
Пн. Ср. Пт. 8:30-15:30
Вт.Чт. 9:00-20:00
Сб. 9:00-16:00
Начальник управління :
Овсяник Микола Костянтинович
Статистика:
Просмотр информации о компании:
Вчера – 1 человек.
За последние 30 дней – 7 человек.
В прошлом месяце – 10 человек.
За последние 6 месяцев – 112 человек.
O компании:
Основні функції та напрямки роботи:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
- реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволення заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- напрацювання і застосування методів та засобів для мінімізації і ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та адміністративними органами;
- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень.
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
- реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволення заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- напрацювання і застосування методів та засобів для мінімізації і ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та адміністративними органами;
- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень.
Дополнительная информация:
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг:
понеділок, середа, п’ятниця – з 8.00 до 17.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;
віторок, четвер – з 9.00 до 20.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 19.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
субота – з 9.00 до 15.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 14.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
неділя – вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг Овсяник Микола Констянтинович – тел. 65-19-10
Начальник відділу адміністративних послуг фізичних особам Покідько Наталія Петрівна – тел. 65-19-15
Начальник відділу дозвільних процедур Петренко Наталія Борисівна – тел. 65-19-14
понеділок, середа, п’ятниця – з 8.00 до 17.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;
віторок, четвер – з 9.00 до 20.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 19.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
субота – з 9.00 до 15.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 14.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
неділя – вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг Овсяник Микола Констянтинович – тел. 65-19-10
Начальник відділу адміністративних послуг фізичних особам Покідько Наталія Петрівна – тел. 65-19-15
Начальник відділу дозвільних процедур Петренко Наталія Борисівна – тел. 65-19-14
Отзывы о компании:
| 26.07.2018 11:55:02
| ip: 92.112.209.78
Стало намного лучше-чем раньше.Быстрее.Качественнее.Интеллигентнее даже у некоторых)))Приветливее.Профессиональнее.
| 17.05.2018 17:58:04
| ip: 5.248.213.239
Молодцы! Вы на правильном пути! Удачи!
| 17.05.2018 17:55:23
| ip: 5.248.213.239
Начало понравилось. Быстро,вежливо. Насчёт качества узнаю завтра. Так,как сегодня вопрос не решился. Нужна ещё одна справка была. Чтож,от всей души желаю им всех благ , дальше развивать свой профессионализм. Молодцы)))
| 13.03.2018 14:19:45
| ip: 77.111.244.45
забираю свои слова обратно. зарекался больше не ходить, но вчера вынужден был взять справку. раньше бегал по всему городу пару дней, чтобы оформить. тут сделал все за 20 минут. недостатки есть, конечно, но они исправимы.
| 04.03.2018 14:58:40
| ip: 107.167.108.15
очень примечательно, что положительные комментарии написано практически в одно и то же время, а негативные и вовсе удалены. не сами ли работнички себе оды распевают?
кстати, если интересно, паспорт новый получил. сюда больше никогда в жизни не обращусь.
кстати, если интересно, паспорт новый получил. сюда больше никогда в жизни не обращусь.
Написать отзыв
На указанный e-mail будет отправлена ссылка, перейдите по ней, что бы подтвердить email и опубликовать комментарий.
Опубликовать
Примите во внимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
Компания представлена в каталоге предприятий: