З кожним роком збільшується кількість людей, які прагнуть покращити зовнішність, повернути молодість, стати більш привабливими.
Попит народжує пропозицію, а тому щодня відкриваються нові салони краси. На жаль, багато хто з них після нетривалого часу закривається, виявляється нерентабельним, відчуваючи гостру нестачу клієнтів.
Індустрія краси, незважаючи ні на що, це звичайний бізнес. У ній діють стандартні закони бізнесу, свої правила продажу послуг, залучення та збереження клієнтів, ціноутворення та збільшення прибутку. Не кожен косметолог-початківець знає ці правила, але ніколи не пізно вчитися і вдосконалюватися.
ТОП-5
Є п'ять основ просування подібних послуг, на кожну з них варто звернути увагу. Це чудові інструменти, кожен з яких здатний залучити та утримати клієнта, але максимальний ефект вони дають при використанні у комплексі.
По-перше, інформація. Це може бути звичайнісінька реклама, починаючи з симпатичної вивіски на будівлі, в якій розташований салон краси, і закінчуючи барвистими візитками та буклетами, з яких людина дізнається про її існування та пропоновані послуги. Для того, щоб людина купила послугу, вона повинна знати про її існування.
По-друге, робота з клієнтами, цілий комплекс, спрямований на те, щоб зацікавити клієнта і «змусити» його знову і знову повертатися до конкретної косметології чи перукарні. Бонуси, акції, знижки, вміння продати додатковий сервіс, який може зацікавити та буде оплачений, вітання та спеціальні пропозиції до ювілейних дат та свят, повернення «втрачених» клієнтів – загалом грамотна взаємодія з клієнтом. Сьогодні таке спілкування відбувається в основному за допомогою телефону чи інтернету. При цьому в усьому світі все більш популярною стає IP-телефонія, що дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами. Вона дає можливість контролювати роботу адміністраторів, вести необхідну статистику, записувати розмови, мінімізувати пропудзвінки, розсилати автоматичні привітання та багато іншого.
По-третє, робота в Інтернеті. Все більше продажів різних товарів та послуг здійснюється через Всесвітню мережу. Це логічно і зрозуміло, тому було б неправильно, обговорюючи найкращі способи просування салону краси , виключати з цього списку соціальні мережі, інстаграми та інші програми.
По-четверте, власний ютуб-канал, про який варто поговорити окремо. Це чудова ніша для непрямої та дуже ефективної реклами послуг салону, роботи його косметологів, стилістів та візажистів.
По-п'яте, робота з персоналом салону хоча цей пункт необхідно було б винести на початок списку. Для створення та підтримки іміджу закладу, до якого із задоволенням приходитимуть покупці його послуг, недостатньо хороших перукарів, масажистів та інших фахівців. Приходячи до салону, будь-який відвідувач повинен почуватися там комфортно, так щоб сюди хотілося повернутися ще не раз. Така затишна атмосфера створюється винятковим персоналом салону. Співробітникам же значно полегшують діяльність життя спеціальні програми, розроблені різними компаніями, наприклад " Beauty Pro " , для автоматизації роботи з клієнтами.
В якості бонусу
Кожен салон краси, зацікавлений у постійному розвитку та нових клієнтах, повинен мати свою особливість. Є безліч варіантів реклами та просування подібних послуг. Про деякі з них можна прочитати у статті, що дає корисні рекомендації для зміцнення цього бізнесу. А поки що нових вам лояльних клієнтів.