Смартфони від південнокорейського бренду Samsung відрізняються високою якістю та сучасним функціоналом. Тим не менш, навіть найнадійніші пристрої мають властивість ламатися. Але єдина гарантія того, що ремонт вашого девайсу буде виконано на совість - це звернення до перевіреного сервісного центру. У цій статті ми розповімо про найпоширеніші поломки, а також розглянемо ключові аспекти, на які слід звернути увагу при виборі ремонтного сервісу.
Основні види ушкоджень
Можна виділити кілька найпоширеніших випадків, у яких потрібно ремонт телефона Самсунг:
- фізичне ушкодження екрану (поява тріщин, смуг, розлучень);
- відсутність реакції на торкання;
- смартфон не вмикається;
- сильне нагрівання корпусу навіть при звичайному використанні;
- проблеми із зарядним пристроєм;
- зависання смартфона.
При цьому навіть зовнішні пошкодження не такі невинні, якими можуть здатися на перший погляд. Тріщини на корпусі не тільки псують зовнішній вигляд виробу, а й можуть пропускати пил, бруд чи вологу. Рано чи пізно це обертається негативними наслідками зовнішніх деталей.
Критерії якісного сервісу
Вибираючи конкретну майстерню ремонту смартфона, слід звернути увагу на наступні моменти:
- Професійний веб-сайт — будь-яка серйозна компанія у цій сфері має мати інтернет-ресурс, де можна було б побачити весь перелік послуг. Крім того, на веб-порталі повинні бути обов'язково вказані контактні дані сервісу та ціни на різні типи ремонту, бути присутня форма для зворотного зв'язку. Все це можна побачити, наприклад, на цьому сайті https://smartphones.2mac.ua/.
- Відгуки клієнтів дозволяють сформувати більш точну та об'єктивну думку про компанію. Рекомендується прочитати не менше 5-7 відгуків про роботу майстерні.
- Комунікація — звертайте увагу на те, як поводяться представники сервісу під час телефонного дзвінка або спілкування через онлайн-підтримку. На цій підставі можна скласти думку про професіоналізм компанії.
- Прозорість — хороший сервіс, який дорожить своєю репутацією, одразу роз'яснить всю необхідну інформацію про можливості ремонту, включаючи терміни та підсумкову вартість відновлення смартфона разом із новими деталями.
На завершення згадаємо такі критерії, як особливості оплати та особливості доставки. Для багатьох, хто знаходиться не в Києві, важливо мати можливість доставити свій смартфон до сервісного центру поштою та аналогічним способом забрати його назад, але вже відновлений. Тому звертайте увагу, чи є у майстерні така опція. Наприклад, звернувшись до фахівців 2mac, ви можете надіслати їм пристрій по Новій пошті, і вони вам за допомогою цього ж сервісу повернуть його після ремонту.