запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Дизайн флаєрів: від ідеї до реалізації

Флаєр та єврофлаєр - поліграфічна продукція, створювана для інформування потенційних клієнтів про майбутні акції, знижки, події. Яскраві листівки розповсюджують на виставках та презентаціях, а також розміщують у кафе, ресторанах, розважальних закладах. Максимум змістовної інформації спільно з невисокою ціною вивели листівки в лідери з просування товарів та послуг.


Важливі моменти розробки дизайну


Перш ніж взятися за виготовлення флаєрів, необхідно розробити дизайн. Головні генератори ідей беруть до уваги все, від сфери діяльності замовника до аналізу переваг потенційних клієнтів. Важливо так сформувати пропозицію, щоб за кілька секунд перегляду публіка змогла проаналізувати інформацію та перейти до дії. Моментальним відгук може й не буде, однак у пам'яті залишиться. Щоб отримати максимально ефективний результат, фахівці радять наголошувати на:

  • Яскравою картинкою, що запам'ятовується, і з коротким змістом.

  • Вигода. Клієнт швидше піде туди, де пропонують бонуси, знижки.


На концентрацію уваги суттєво впливає колір зображення, шрифт, форма листівки. До того ж, більше довіри викликають флаєри з якісного паперу, гладкого та тонкого.


Вибираємо вигляд флаєра


Для реклами може використовуватися один із таких видів:

  • Інформаційний. Використовується як додаткове джерело інформації про послугу та інші пропозиції. Як приклад можна навести банківські листівки.

  • Запрошення. На буклеті друкуються дані про місце, час проведення будь-якого заходу, свята, урочисте відкриття.

  • Акційний. Застосовується, коли до аудиторії необхідно донести інформацію про зниження вартості на товар/послугу, нарахування бонусів, участь у розіграші.


Також можна вибрати спосіб розміщення (з однієї або двох сторін) та тип паперу, наприклад, із 3d зображенням, тисненням або дизайнерським малюнком.


Чому саме флаєр?


Досягнути очікуваного результату за допомогою інформаційної листівки виходить завдяки таким перевагам, як:

  • швидкість реалізації задуманого;

  • акцентування уваги на чинній акції, пропозиції;

  • безпосередній контакт з клієнтами.


Затребуваність єврофлаєрів зростає і завдяки можливості за мінімальний проміжок часу поінформувати найбільшу кількість людей. Поширюють буклети рекламники на вулицях міста, а також залишають у зоні продажу, реалізації пропозиції, компаніях-партнерах. Якщо виникло бажання посилити рекламну акцію, замовте виробництво інших видів рекламних носіїв у професіоналів у Києві - компанії PSP-Super-Print. Вибирайте журнали, каталоги, наклейки, етикетки.