Последние комментарии
FinX (кредитование физических лиц)
Дата: 19.09.2025 13:38 Автор: seo.infounion@****
Я не вперше користуюсь вашими послугами і жодного разу не пошкодувала. Ваша команда – це справжні професіонали. Швидкість, точність і відмінне ставлення до клієнтів. Так тримати!
|
Защита дома (Домофоны)
Дата: 18.09.2025 14:13 Автор: illya.tanasyuk@****
Актуальний номер за яким вийшло додзвонитись:
+380972402163
|
Черниговская городская поликлиника № 3
Дата: 17.09.2025 15:29 Автор: tochenaya2001@****
Сьогодні півдня намагалася додзвонитися, ніхто не відповідає на жоден номер телефону, який вказано на сайті. Талонів постійно немає , до травматолога записали лише через місяць . До гінеколога за тиждень до її відпустки талонів вже не було, хотіла записатися після відпустки , сказали, що немає графіка. Прийшла за три дні до повернення лікаря з відпустки , талони були лише через 2 тижні. Це повний капець...
|
Городская больница №2 (Больница)
Дата: 16.09.2025 12:17 Автор: Vladimirstrashnij56@****
Я перехворів на ковід. Коли температура спала, кашель зник і уже відчув полегшення, раптом з’ясувалося: хвороба залишила по собі слід. Очі почали нестерпно свербіти й боліти.
Занепокоєний, я звернувся до свого сімейного лікаря, який одразу виписав направлення до офтальмолога. Здавалося б, справа проста: лишилося взяти талон у реєстратурі й дочекатися прийому.
Але виявилося, що найскладніше – не вилікувати очі, а пробитися крізь бюрократію.
У реєстратурі за віконцем сиділа жінка. Вона навіть не глянула на мене:
— Що вам потрібно? – холодно пролунало запитання.
Я подав направлення й пояснив, що маю сильний біль. Та жінка, не піднімаючи очей, кинула:
— Читайте, що там написано.
Я попросив:
— У мене болять очі, важко читати… візьміть, будь ласка, направлення.
Але у відповідь почув лише той самий металевий голос:
— Читайте самі.
Прищурившись і майже наосліп, з великим зусиллям я прочитав написане. Нарешті отримав талон. Прийом — аж через десять днів.
— У мене гострий біль, я не витримаю стільки чекати, — наважився знову пояснити я.
Та жінка знизала плечима:
— Якщо терміново, ідіть у платну клініку.
Це стало для нього справжнім шоком. Медична реформа, яка обіцяла доступність і турботу, на ділі перетворилася на байдужість і відписки. Я усвідомив: хвороба болить менше, ніж система.
І всеж таки з часом я потрапив до лікаря. Після огляду мені виписали краплі для очей від моєї хвороби.
На моє прохання оглянути стан моїх очей, так як я маю катаракту очей, пояснили що у цьому випадку я винний знову узяти направлення у сімейного лікаря і потім знов через реєстратуру до неї.
Ось і реформа. Усе щоби зробити хворій людині ліпше.
|
Автосалон RENAULT (АДАМАНТ МОТОРС ЧЕРНІГІВ)
Дата: 16.09.2025 07:21 Автор: anatoliyzorin52@****
Очень плохое обслуживание может лампочки они и умеют менять.но более сложные вопросы по ремонту .они не могут или не умеют..
|
ул. Шевченко, 52
Дата: 14.09.2025 12:54 Автор: Роман
Эпицентр не работает 15.09.25 Что Зачем там нету Закрыто
Кафе не работает Банкомат ПриватБанк (Банкомат) Європа АРМ Спорт (отдел) Світ ключів (Изготовление ключей)
|
Автошкола Driver (автошкола, курсы вождения)
Дата: 13.09.2025 18:45 Автор: katerynazubova30@****
Юлія – інструктор, який поєднує у собі професійні знання, терпіння та відповідальність. Її методика навчання спрямована на результат, а індивідуальний підхід дозволяє кожному учневі досягати успіху. Хочу подякувати інструктору Юлії за якісну підготовку керування автомобілем. Вона є уважним та компетентним викладачем. Вона чітко пояснювала матеріал, перше заняття з нею пройшло організовано, в спокійній атмосфері, з акцентом на безпеку та практичні вміння. Завдяки її професіоналізму вдалося швидко досягти впевненості за кермом.
|
ПП "ТТ-НАФТА" (АЗС)
Дата: 10.09.2025 16:06 Автор: shkurat.anna7@****
Доброго дня! Сьогодні заправляла машину диз паливом. Доброзичливий молодий чоловік заправив бездоганно, все як слід. А от на касі була дуже недоброзичлива особа. Коли я показала їй карту для скидки, вона щось сказала, я незрозуміла, коли перепитала її, то в відповідь також щось буркнула незадоволеним тоном. За третім разом, сказала допобачення, повторювала допобачення декілька разів. Це дуже неприємно, коли ти на багато страшний за неї, а вона так себе поводить. Другий раз я подумаю, чи заправлятися мені тут, чи сказати знайомим, якщо хочете попсувати свій настрій, то сходіть до тієї зухвалої касирки.
|
Economclass (Магазин)
Дата: 09.09.2025 12:24 Автор: likatin.2013@****
Бала сегодня в магазине по адресу Рынкова,2. Продавец Хамида, кричала и оскорбляла покупателей. Проведите работу с персоналом.
|
|
|