Последние комментарии
Эстет-стоматология (Стоматология)
Дата: 16.11.2024 12:05 Автор: r_lazarenko@****
Щиро дякую лікарю Колупайко Юлії Олександрівні за роботу. Як кажуть в народі із неможливого дробила можливе. Була зроблена реставрація переднього зуба, робота ідеальна. Щиро дякую
|
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» (Предприятие по снабжению электроэнергии)
Дата: 15.11.2024 14:37 Автор: vaslba@****
15.10.2025р. в 11.30 відключили електроенергію. В 12.55 звернувся на 0800210310. На дзвінок відповіла оператор Євгенія. Прийняти заявку відмовилась. Вимагала щоб я підніс телефон до автоматичних запобіжників і декілька раз їх вимкнув і ввімкнув. Хочу знати. якою постановою КМУ передбачені данні дії
|
ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" (енергопостачальна компанія)
Дата: 13.11.2024 23:01 Автор: kovaleva.nova.2017@****
Компанія- гімно,персонал -хами.Сидять по кабінетах тільки чаї п'ють.Консультацію отримати,то це наче до панів прийшов.А як вони спілкуються з ветеранами війни....говорять зверхньо,на підвищених тонах, по типу: " ми вам нічого не винні"Поваги нуль.Сором і ганьба!!!!
|
Адвокат Игорь Матрос
Дата: 12.11.2024 18:48 Автор: juliuanepranova@****
Сам Господь Бог допоміг мені з Ігорем Михайловичем! Перший раз звернулась по допомогу у справі зі спадком ( встановлення рідства з покійним) , коли всі адвокати відмовлялись допомогти, він,мало того, що відразу взявся за мою справу , так і блискуче її закінчив ! Дякую за терпіння , наполегливість та повну віддачу Вашій роботі та клієнтам !
Другий раз звернулась до Ігоря Михайловича в повній безнадії , коли син потрапив у аварію . 124ст та 130 ст ! Надія була тільки на Бога та на Ігоря Михайловича ! Та справу закрито ! Ніколи не забуду , Вашу фразу :» Юлія Миколаївна, ви готові ? Вітаю , справу закрито !»
Велике Дякую!!!! АДВОКАТ ВІД БОГА !
|
Ревматолог (приватний кабінет)
Дата: 11.11.2024 21:33 Автор: rodion_ceramics_orhid@****
Не рекомендую. Дуже високомірне ставлення до людей. Не запропонувала зробити жодних аналізів, хоча ситуація така що потребує цього. Вигнала з консультаціі не дозволив поставити питання чи можно звернутись до неїї ще раз якщо біль не пройде....
|
Синево (Лабораторный центр)
Дата: 30.10.2024 22:19 Автор: djleks94@****
Жахливо розчарована!!! Ваші співробітники зіпсували не тільки настрій, а і направлення від лікаря. Вони не компетентні, навіть не допомогли вирішити проблему яку ви і створили. Три тижні назад записала себе і доньку на аналізи. Один за направленням інші платні. Прийшло направлення. Одна заявка є , іншої немає, дізналася перед здачею. Поки дзвонила і вирішувала це питання витратила купу часу. Відмовилася від здачі аналізу так мало того, його відмітили як виконаний. На даний час я не хочу здавати аналізи у вашій лабораторії. А виходить що треба у вас здати безкоштовний , а в іншій ще раз їхати здавати платний. Чому я з вашої вини повинна терпіти збір крові двічі. Чому я повинна знову чекати запис моєї дитини. Наберіть адекватних співробітників які зможуть вирішити проблему яка виникла, а не створювати! Таке відношення до клієнтів у вашій компанії???!!!!!! Раніше такого не було! Жахливо!
|
Черниговское троллейбусное управление (Коммунальное предприятие)
Дата: 29.10.2024 15:18 Автор: 18yuliaegorova18@****
Доброго дня, їхала сьогодні на 7а тролейбусі від 2ї поліклініки до вокзалу. Їхали з подругою, вона запропонувала заплатити за мене проїздною карткою, я не відмовилась, але їй потрібно було вийти на зупинці біля готелю «Україна», раніше ніж мені. На зупинці біля швейної фабрики орієнтовано о 13:15 зайшли контролери перевіряти наявність квитків, я пояснила, що не маю можливості їх показати так як була проведена оплата проїздною карткою подруги !!! Мені скинула подруга фото самої картки зі штрих кодом. Мені сказали, що перевірити не можуть так чи проводиласть оплата. Я оплатила штраф 240 грн. То ж маю важливі питання: « чому є можливість заплатити за 2 квитки карткою, але перевірити дистанційно не має змоги, чи була проведена оплата?», « чому є змога пасажиру оплатити штраф, а доказати про оплачений проїзд не має?!» А також маю пропозицію: «зробити можливість перевірки дистанційно, чи за штрих кодом про оплату проїзду»
Я оплатила штраф, але не розумію чому!!!
|
КОНСТАНТА (мебельный салон)
Дата: 21.10.2024 16:25 Автор: olemergg@****
Я завжди хотіла шафу з дзеркальними дверима, щоб візуально розширити простір у спальні. І ось, знайшла на Konstanta.ua шикарну дзеркальну шафу. Це не просто шафа, а цілий арт-об'єкт! Дзеркала покривають усю передню частину, і щоразу, коли заходжу в кімнату, відчуття, що вона стала вдвічі більшою. Всередині - купа полиць, вішалок, і все продумано до дрібниць.
|
Нарцисс (кафе)
Дата: 09.10.2024 23:26 Автор: seantrade1@****
Був з дружиною 09.10. Конюшня: воняє гівном, офіціантки хамки. Музика норм , а шашлик супер і коньяк вогонь!!! Вечір зіпсований , не рекомендую. Більше туди не приїду , краще бути вдома .
|
Нарцисс (кафе)
Дата: 09.10.2024 23:21 Автор: seantrade1@****
Був з дружиною 09.10. Що можу сказати: конюшня, воняє як у сараї , офіціантки хамки, тільки музика норм і шашлик чудовий. Зіпсували тільки вечір. Загальне враження- відстій!!! Не рекомендую ! Більше туди не прийдемо ніколи
|
Будмаркет (Магазин строительных материалов)
Дата: 30.09.2024 12:49 Автор: viktorsevel1108@****
Магазин чудовий, консультанти привітні і завжди допоможуть та проконсультують, а от касир на касі мало того що вона ніколи не зважає на клієнтів, не вітається, завжди як прийду розмовляє по телефону, поки обслуговує можна послухати про її проблеми з її подругами, не розумію чому не штрафують за особисті розмови по телефону перед клієнтами, так як не вперше приходжу постійно сидить розмовляє на робочому місці,наче вона вдома сидить, працює з грошима і постійно неуважна, або здачу не вірно дає або не те пробиває, не дуже приємна людина,відчуття що людина не на своєму місці і всіх ненавидить. А сам магазин дуже класний, ціни теж не високі.
|
|
|