запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

12.02.2018

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує

Ставки рентної плати за спеціальне використання води у 2018 році     Законом України від 07 грудня 2017 року № 2245-УІІІ внесені зміни до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), а саме -  до ст. 255 Кодексу та збільшено на 16,8 % (порівняно з діючими у 2017 році) ставки рентної плати за спеціальне використання води (далі - Рентна плата), які застосовуються при обчисленні податкових зобов'язань з Рентної плати за результатами господарської діяльності у 2018 році.       Для платників Рентної плати, що звітують по Чернігівській області, ставки встановлено у таких розмірах:     255.5.1. за спеціальне використання поверхневих вод:Басейни річок, включаючи притоки всіх порядків:     Дніпра на північ від м. Києва (Прип'яті та Десни), включаючи м. Київ - 58,17 грн за 100 куб. метрів;     Інших водних об'єктів - 63,97 грн за 100 куб. метрів.     255.5.2. за спеціальне використання підземних вод:     Городнянський, Корюківський, Ічнянський, Сосницький, Сновський, Талалаївський райони  -  87,21 грн за 100 куб. метрів;     інші адміністративно-територіальні одиниці області - 68,19 грн за 100 куб. метрів.     255.5.3. для потреб гідроенергетики - 11,31 гривні за 10 тис. куб. метрів води, пропущеної через турбіни гідроелектростанцій;     255.5.4. для потреб водного транспорту з усіх річок, крім Дунаю:     для вантажного самохідного і несамохідного флоту, що експлуатується, - 0,1938 гривні за 1 тоннаж-добу експлуатації;     для пасажирського флоту, що експлуатується, - 0,0215 гривні за 1 місце-добу експлуатації;255.5.5. для потреб рибництва:     59,36 гривні за 10 тис. куб. метрів поверхневої води;     71,36 гривні за 10 тис. куб. метрів підземної води;     255.5.6. за воду, що входить виключно до складу напоїв:     55,21 гривні за 1 куб. метр поверхневої води;     64,39 гривні за 1 куб. метр підземної води;     255.5.7. за шахтну, кар'єрну та дренажну воду - 12,79 гривні за 100 куб. метрів води.     Платники Рентної плати обчислюють суму Рентної плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації за формою, затвердженого наказом Мінфіну від 17.08.2015 №719, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за № 1051/27496 (із змінами і доповненнями).     Граничними термінами подання податкових декларацій та сплати податкових зобов'язань з Рентної плати вважаються за:     IV квартал 2017 року: 9 лютого 2018 року, а останнім днем сплати податку - 19 лютого 2018 року;     І квартал ц.р.: 10 травня та 18 травня 2018 року відповідно;     ІІ квартал ц.р.: 9 серпня та 17 серпня 2018 року відповідно;     ІІІ квартал ц.р.: 9 листопада та 19 2018 року відповідно;     ІV квартал ц.р.: 11 лютого та 19 лютого 2019 року відповідно.     Звертаємо увагу, що  з 01.01.2018 р. до п. 255.1 ст. 255 Кодексу внесено зміни в частині визначення кола платників Рентної плати, а саме: обов'язок платника з Рентної плати покладено на суб'єктів господарювання, що належать до первинних водокористувачів, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів без надання преференцій бюджетним установам, що належать до первинних водокористувачів.
Ставки рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів у 2018 році     Ставки рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, що визначені в п. 256.3  ст. 256.5 Кодексу, з 01.01.2018 р. збільшено на 16,8 %.     Згідно з п. 257.5 ст. 257 Кодексу Рентна плата сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми Рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих у відповідному календарному році, крім сум рентної плати, сплачених відповідно до підпунктів «а» та «б» п.п. 256.11.6 п. 256.11 ст. 256 Кодексу.     Порядок видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів регламентований постановою Кабінету міністрів України від 23 травня 2007 року № 761«Про врегулювання питань щодо спеціального використання лісових ресурсів». Формою Лісорубного квитка, який є Додатком 1 до Порядку, передбачено відображення строків внесення плати за деревину та закінчення заготівлі.      Таким чином, у разі отримання лісокористувачем спеціального дозволу (лісорубного квитка) у грудні 2017 року, із наданням права на використання лісових ресурсів у наступному звітному (податковому) періоді,  наприклад у 2018 році, податкові зобов’язання з Рентної плати у лісокористувача виникатимуть з початку періоду, на який отримано такий дозвіл, а саме з 01 січня 2018 року (лист ДФС України «Про рентну плату за спеціальне використання лісових ресурсів» від 04.12.2017 №33313/7/99-99-12-02-03-17     При цьому суму податкових зобов’язань з Рентної плати лісокористувачам необхідно сплачувати щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в отриманих лісокористувачами дозволах (лісорубних квитках), протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової декларації. Тобто кінцевим терміном сплати податкових зобов’язань з Рентної плати для таких лісокористувачів вважатиметься 19 лютого 2019 року.
    Ставки рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України.     Порядок справляння рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України регламентується ст. 254 Розділу IX Кодексу.     Платниками Рентної плати є загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, ліцензії на мовлення та дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, отриманого на підставі договору з власником ліцензії на мовлення, дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою.     Ставки Рентної плати встановлено окремо для кожного виду користування радіочастотним ресурсом України у іривнях до одиниці виміру залежно від діапазону радіочастот та виду радіозв'язку (п. 254.4 Кодексу).     При цьому слід зазначити, що п. 4 розділу XIX «Прикінцеві положення» Кодексу встановлено, що Кабінет Міністрів України має щороку до 1 червня у разі необхідності вносити до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів цін виробників , промислової продукції з Рентної плати.     Однак, відповідні зміни до Кодексу на 2018 рік не внесено, тому ставки Рентної плати залишаються на рівні 2017 року.     Порядок обчислення та сплати Рентної плати у 2018 році не змінився.     Податкові декларації Рентної плати з розрахунками, подаються платниками контролюючим органам до закінчення визначеного розділом II Кодексу граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, що дорівнює місяцю (протягом 20 календарних днів) за місцем . податкової реєстрації, а сплата податкових зобов'язань проводиться до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації.     Форма Податкової декларації Рентної плати з розрахунком, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 та зареєстрована Міністерством юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496 (зі змінами та доповненнями).     Підстава: Лист ДФС України  від 18.01.2018 №1465/7/99-99-12-03-04-17 .
Реалізатори пального повинні зареєструватися платниками акцизного податку      ГУ ДФС у Чернігівській області нагадує: юридичні та фізичні особи - підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального до початку здійснення реалізації пального.     Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується Мінфіном.     Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального подається до контролюючого органу за основним місцем обліку особи засобами електронного зв'язку у визначеному законодавством порядку.      Здійснення суб'єктами господарювання операцій з реалізації пального без реєстрації їх платниками акцизного податку тягне за собою  накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості реалізованого пального.     Після здійснення реєстрації платник зобов'язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних.     Порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних тягне за собою накладення штрафу в розмірі: від 2 до 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних.      Також платник податку з підакцизних товарів (продукції), який здійснює реалізацію підакцизних товарів подає щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду контролюючому органу за місцем реєстрації декларацію акцизного податку за встановленою формою з обов`язковим  додатком   №1¹ «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації пального».    Новації, які слід враховувати при здійснені контрольованих операцій     Відповідно до норм, внесених  Законом  України «Про внесення змін  до Податкового кодексу України та деяких законодавчих  актів України  щодо забезпечення  збалансованості  бюджетних надходжень у 2018 році» від 07.12.2017 №2245-VIII необхідно виділити наступні напрямки  серед змін в законодавстві відносно трансфертного законодавства, які почали діяти з 01.01.2018 року:    1.    Тепер контрольованими визнаються господарські операції між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні (п.п. ґ пп39.2.1.1 Податкового кодексу України, далі ПКУ).    2.    Критерії, за якими юридичні та/або  фізичні  особи вважаються пов’язаними значно поширені (пп. 14.1.159 ПКУ):    тепер пов’язаними вважаються  юридичні особи, кінцевим беніфіціарним власником  (контролером) яких є одна і таж сама  юридична та /або фізична особа.    3.    Додалося критеріїв для низько податкових юрисдикцій:Постановою КМУ від 27.12.2017р. № 1045 затверджено новий перелік держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України. До нового переліку включено 85 країн, в т.ч. Грузія, Естонія, ОАЕ.    4.    З 01.01.2018р. змінено і вартісний критерій для визначення господарських операцій контрольованими.     Ще однією важливою зміною в правилах ТЦ став новий п.п. 39.2.1.9 ПКУ, яким  змінено підхід  у розрахунку одного з вартісних критеріїв контрольованих операцій.     Так, відповідно до п.п. 39.2.1.1 ПКУ операції вважаються контрольованими, тільки коли дотримано вартісних критеріїв:    Річний обсяг доходів платника податків  від усіх видів діяльності складає 150 млн. гривень.    Обсяг таких операцій  за звітний 2018 рік складає 10 млн. гривень.    Тепер поряд з названими нормами діє новий пп. 39.2.1.9 ПКУ, за яким  при визначенні 10-ти мільйонного критерію, обсяг операцій  із кожним контрагентом  необхідно  розраховувати  виходячи з цін, що відповідають принципу «витягнутої руки», а не за договірними цінами, як це було раніше.     5.    Зміни в коригуванні податкових зобов’язань за контрольованими операціями:з 01.01.2018р. платник податків  відповідно до п 50.1 ПКУ може подати уточнюючий розрахунок податково-прибуткової декларації з правками в частині КО до 01 жовтня року, що настає за звітним, не застосовуючи штрафних санкцій.     6.    Уточнено зміст та продовжено строки подання документації з  ТЦ:пп. 39.4.6 ПКУ  доповнено відомостями, які платники повинні розкривати  в документації, а саме: інформацію про пов’язаних осіб як на дату здійснення КО та і на дату запиту документації.    У разі, якщо платником застосовано метод рентабельності, фінансові показники необхідно  підтвердити  даними бухгалтерського обліку та фінансової звітності  сторони КО, для  якої здійснюється такий розрахунок.     Дані норми діють щодо документації, яку платники підготували за попередні періоди 2013-2016 роки, адже  під час подання документації з ТЦ мають застосовуватися норми, чинні на момент направлення запиту.    Запит на документацію з ТЦ контролюючі органи можуть тепер направляти  не раніше 1 жовтня року, що настає за календарним роком, у якому були здійснені відповідні КО.    Отже, цьогоріч нововведення, внесені до ПКУ не такі численні та грандіозні, але ж є і резонансні новації, які необхідно враховувати платникам податків при здійснені контрольованих операцій.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний