запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

22.08.2017

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує:

Завдяки небайдужості підприємців шахрайська схема не спрацювала      Минулого тижня, а саме 17 серпня, на телефони підприємців почали надходити дзвінки від осіб, що представлялися керівниками фіскальної служби області з пропозиціями перерахувати певну суму грошей на рахунок в одному з банків.      Про це стало відомо завдяки керівникам підприємств Чернігова, які отримали дану пропозицію.  Вони вчасно повідомили про дану провокацію Головне управління ДФС в області.        Співробітниками внутрішньої безпеки управління разом з Національною поліцією області було проведено низку оперативних заходів. Завдяки цьому вдалося поламати дану шахрайську схему.  Цього разу завдяки пильності та небайдужості підприємців телефонним шахраям не вдалося ошукати чернігівців.      Керівництво Головного управління ДФС висловлює керівникам підприємств щиру вдячність за їх оперативність та небайдужість, а також за високий рівень довіри, що існує між платниками податків та обласною фіскальною службою. Наразі усі оперативні матеріали передані до Національної поліції.           Нагадуємо номер телефону «довіри» відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС: (0462) 668-522 та Viber +380632346905, за якими оперативно перевіряється будь-яка інформація.Протягом 7 місяців на підтримку української армії платники Чернігівщини спрямували понад 140 мільйонів гривень      За січень-липень 2017 року платники податків Чернігівської області направили для сприяння обороноздатності України  понад 140 млн. грн. військового збору. Це на 29 млн. грн. більше, ніж протягом аналогічного періоду минулого року.      Найбільші суми надійшли від податкових агентів, що перебувають на обліку в Чернігівській, Прилуцькій, Ніжинській ОДПІ та Козелецькому відділенні Ніжинської ОДПІ.     При цьому, загальна кількість таких агентів суттєво не змінюється, розширюється сама база оподаткування. На цей показник навіть не вплинув перехід великих підприємств області на обслуговування до м. Києва.     Основною причиною збільшення суми надходжень військового збору є підвищення рівня заробітної плати, яка впродовж 2017 року в порівнянні з 2016-м по області зросла з 3365 грн. до 4758 грн., та стала одним з важливих кроків на шляху до поступового виведення економіки області з тіні та часткового знищення такого явища, як заробітна плата «у конвертах».     Нагадаємо, що платниками військового збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш у державну та недержавну грошову лотерею, купівля/продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи.     Ставка збору становить 1,5 відс. від вартості об’єкта оподаткування. Сім місяців поточного року принесли у бюджети усіх рівнів понад 4 млрд. гривень податків     Про це повідомили у Головному управлінні ДФС в області.      До державного бюджету надійшло 1,8 млрд. грн., у порівнянні до відповідного періоду 2016 року приріст сплачених сум склав 34,4 відс. або 481 млн. гривень. Це стало можливим за рахунок збільшення надходжень рентної плати за користування надрами (у 1,3 рази або на 94 млн. грн.), податку на додану вартість (у 1,5 рази або на 218 млн. грн.), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (у 1,4 рази або на 161 млн. грн.).     До місцевих бюджетів усіх рівнів сплачено понад 2,1 млрд. гривень. До рівня січня-липня минулого року надходження зросли на 33 відс. або на 529 млн. гривень. Збільшення доходів територіальних громад відбулось за рахунок приросту сплати податку на доходи фізичних осіб (у 1,4 рази або на 412 млн. грн.), земельного податку (у 1,3 рази або на 68 млн. грн.), єдиного податку (у 1,5 рази або на 90 млн. грн.).      Як і у попередніх місяцях, значні суми податків у місцеві бюджети сплачують організації та установи сфери державного управління, освіти, культури та охорони здоров’я (понад 26 відс. всіх надходжень – 563 млн. грн.). Також значний вклад від сільськогосподарських підприємств (19 відс. доходів бюджетів – 408 млн. грн.), промислових підприємства (15 відс. або 326 млн. грн.) та від підприємців і громадян, що сплачують податок на майно (майже 14 відс. усіх сплачених до бюджетів податків – 292 млн. грн.). Підприємства торгівлі та громадського харчування забезпечують лише 8 відс. доходів місцевих бюджетів (177 млн. грн.), лісогосподарські підприємства – 3 відс. (69 млн. грн.), будівельні організації – 1,5 відс. (31 млн. грн.).     Єдиного внеску на загальнодержавне обов’язкове соціальне страхування сплачено 1,8 млрд. грн., це на 37 відс. або 488 млн. грн. більше минулорічного періоду.  Основні показники діяльності Чернігівської митниці ДФС    Протягом 7 місяців у зоні діяльності Чернігівської митниці ДФС здійснено митне оформлення зовнішньоторговельних операцій суб’єктів господарської діяльності на суму понад 21 млрд. гривень. З цієї кількості імпортовано товарів на суму майже 15,3 млрд. грн., експортовано – на 5,8 млрд. гривень.      Спостерігається тенденція до збільшення обсягів імпортних операцій за вартісними показниками на 25 відс. та за ваговими - на 72 відс. та збільшення обсягів експорту за вартісними показниками на 32 відс. та ваговими - на 13.     Митницею оформлено у січні-липні 37451 митну декларацію, з яких у режимі імпорту - 47 відс., експорту – 27 відсотків.        Значна увага приділяється спрощенню митних процедур та скороченню часу, який суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності витрачають на оформлення товарів. Результатом роботи  митниці, спрямованої на покращення сервісу, є стабільні показники середнього часу митного оформлення імпортних та експортних операцій становить 1 ч. 18 хвилин. Через Чернігівську митницю з порушеннями митних правил намагалися перевезти товарів на суму понад 55 мільйонів гривень     Чернігівськими митниками впродовж 7 місяців поточного року складено 550 протоколів про порушення митних правил. Загальна вартість предметів правопорушення склала 55,2 млн. гривень.     Статистичні дані свідчать, що переважна більшість справ – 295 - складені за статтею 470 Митного кодексу України «Недоставлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення та документів до органу доходів і зборів призначення, видача їх без дозволу органу доходів і зборів або втрата». На другому місті порушення термінів тимчасового ввезення або вивезення товарів – 90 справ (ст.481) та недекларування товарів і транспортних засобів комерційного призначення (ст. 472) – 78 протоколів.      Крім того, 60 порушень виявлено на «зеленому» коридорі (ст. 471), який працює аби максимально спростити процедуру перетину кордону громадянам, які не переміщують товарів, що заборонені до переміщення або підлягають декларуванню чи оподаткуванню. Це свідчить, що певна категорія подорожуючих намагається використати спрощений режим для власних протизаконних дій.       За вартістю вилучених предметів переважають промислові товари, сировина й матеріали, транспортні засоби та валютні цінності. У незаконних «експортерів» ягід та грибів податковою міліцією вилучено цінностей на 2,5 мільйона гривень     Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Чернігівській області спільно із прокуратурою Чернігівської області розкрили масштабну схему незаконного експорту товарів та попередили спробу вивезення з території України понад 17 тонн грибів та ягід невідомого походження від фіктивного СГД.     У рамках проведення операції «Рубіж-2017» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст.205 КК України встановлено, що група осіб скуповувала у населення Чернігівської області гриби та ягоди за готівку без відображення в бухгалтерському та податковому обліках. У подальшому, від імені фіктивних СГД, у зоні діяльності Чернігівської митниці ДФС здійснювали митне оформлення вантажів, а саме ягід та грибів, на вивезення до Литви.     У рамках досудового розслідування співробітники податкової міліції провели ряд обшуків, за результатами яких вилучили понад 17 тонн ягід та грибів, грошові кошти в сумі  60,5 тис. грн., транспортний засіб, 16 банківських карток, 11 печаток, бухгалтерські та фінансово-господарські документи, комп’ютерну техніку та незареєстрований пристрій для відстрілу куль травматичної дії. Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей склала понад 2,5 млн. гривень.      Розслідування кримінального провадження триває.Надходження  від сплати єдиного внеску перевищили 1,8 мільярдів  гривень     Платниками Чернігівщини протягом 7 місяців поточного року сплачено понад 1,8 млрд. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.     У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області повідомили, що від юридичних осіб надійшло 1,6 млрд. грн., або 89 відс. надходжень. З них майже 917 млн. грн. сплачено бюджетними установами (57 відс.). Фізичні особи - підприємці сплатили 191,7 млн. грн. (11 відс.).     Найбільшу питому вагу надходжень єдиного внеску забезпечують платники, що перебувають на обліку в Чернігівській, Прилуцькій та Ніжинській ОДПІ.     Нагадаємо, що зараз розмір мінімальної заробітної плати становить 3200 грн., при цьому розмір мінімального страхового внеску - 704 грн. (3200 грн. х 22 відс.).      Також слід мати на увазі, що з 1 січня 2017 року на рівні мінімального страхового внеску мають сплачувати єдиний внесок за себе не тільки фізичні особи-підприємці платники єдиного податку, а й платники, що знаходяться на загальній системі оподаткування.     Пам’ятайте, що своєчасна та повна сплата єдиного внеску – це запорука соціальних гарантій населення.Порядок оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН     Оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється у порядку, визначеному ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) з урахуванням таких особливостей:-    скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику;-    скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;-    скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;-    якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.     Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2017 року № 485.     З більш повним роз’ясненням можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 133). В яких випадках здійснюється огляд та переогляд ручної поклажі та багажу     Відповідно до ч. 1 ст. 339 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ) якщо є підстави вважати, що в ручній поклажі або багажі громадянина переміщуються через митний кордон України, у тому числі транзитом, товари, які підлягають обліку і відповідним видам контролю, зазначеним у частині першій ст. 319 МКУ, чи товари, при митному оформленні яких справляються митні платежі, а також товари, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено, контролюючий орган має право провести огляд, а в разі необхідності - і переогляд ручної поклажі та багажу з їх розпакуванням.     Огляд та переогляд ручної поклажі, багажу громадянина здійснюються в присутності цього громадянина чи уповноваженої ним особи (ч. 2 ст. 339 МКУ).     Огляд та переогляд ручної поклажі, багажу за відсутності громадянина чи уповноваженої ним особи здійснюються:     1) якщо є підстави вважати, що несупроводжуваний багаж містить товари, які становлять небезпеку для життя і здоров’я людей, тварин та рослин, а також довкілля;     2) якщо громадянин або уповноважена ним особа не з’явилися протягом одного місяця з дня надходження до митниці призначення несупроводжуваного багажу;     3) у разі залишення на території України ручної поклажі, багажу з порушенням зобов’язання про їх транзит через територію України (ч. 3 ст. 339 МКУ).     Огляд та переогляд ручної поклажі, багажу за відсутності громадянина чи його уповноваженого представника проводяться в присутності представників підприємства, що здійснює перевезення, пересилання ручної поклажі та багажу чи їх зберігання (ч. 4 ст. 339 МКУ).     Про здійснення огляду та переогляду складається акт, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 636, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.02.2013 за № 1004/21316.     Один примірник акта огляду (переогляду) передається громадянину або уповноваженій ним особі або представнику підприємства, що здійснює перевезення, пересилання ручної поклажі та багажу чи їх зберігання (ч. 6 ст. 339 МКУ).     З даним роз’ясненням можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України у категорії 212.04. Роз’яснення щодо термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності     Розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені у ст. 1 та 2 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» від 23.09.1994 року N185/94-ВР (далі – Закон №185/94-ВР), здійснюються у термін, що не перевищує 180 календарних днів.     Якщо нерезидент не вкладається в установлені законом рамки, резидент може звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку (Мінекономрозвитку України), аби подовжити дозволені законом 180 днів й уникнути пені.    Строки розрахунків можуть бути подовжені лише у разі виконання резидентами операцій за договорами виробничої кооперації, консигнації, комплексного будівництва, тендерної поставки, гарантійного обслуговування, поставки складних технічних виробів і товарів спеціального призначення (ч.1 ст. 6 Закону N185/94-ВР, п. 2 Порядку продовження строків розрахунків за зовнішньоекономічними операціями, затвердженого постановою КМУ від 29.12.07 р. №1409 (далі – Порядок №1409).     У висновку щодо подовження строків розрахунків за зовнішньоекономічними операціями Мінекономрозвитку України вказується строк, на який подовжено розрахунки. Мінекономрозвитку України протягом п'яти робочих днів з дати видачі висновку інформує Національний банк України та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, про видачу такого висновку (ч.3 ст. 6 Закону N185/94-ВР). Подовжувати його можна неодноразово (абз. 3 п. 3 Порядку №1409).   Змінено форму та порядок складання звіту про контрольовані операції      У Головному управлінні ДФС нагадують, що триває підготовка платниками звітів про контрольовані операції за 2016 рік, термін подачі яких припадає на 02 жовтня 2017 року.     У липні 2017 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 року №468 (далі – наказ №468) «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції (далі – Звіт та Порядок).     З цього приводу Державною фіскальною службою України листом від 10.07.2017 року №17973/7/99-99-15-02-01-17 надано відповідні роз’яснення.      Головною відмінністю від попередньої форми є доповнення додатка до Звіту «Відомості про контрольовані операції» графою 25 «Сторона, що досліджується».     Назва графи 20 додатка до Звіту «Відомості про контрольовані операції» приведена у відповідність до вимог Кодексу.     У новій редакції викладено додаток до Звіту - «Інформація про пов’язаних осіб».     Порядок доповнено роз’ясненнями щодо особливостей заповнення Звіту, у разі здійснення господарських операцій із придбання (продажу) товарів (робіт, послуг) з пов’язаними особами-нерезидентами із залученням непов’язаних осіб.     Уточнено порядок заповнення окремих граф розділу «Відомості про контрольовані операції» додатка до Звіту.     Також розділ V Порядку доповнено пунктом 7, який роз’яснює відображення показника рентабельності при групуванні контрольованих операцій.     Коди підстав віднесення господарських операцій до контрольованих доповнено кодом «040» для контрольованих операцій, передбачених пп. «г» пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п.39.2 ст.39 Кодексу – «господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи».     Отже, платникам, які готують звіти про контрольовані операції за 2016 рік, наполегливо рекомендуємо звернути увагу та врахувати зміни, які викладені в наказі Міністерства фінансів України від 28.04.2017 року №468.     Більш детально можна ознайомитись зі змістом листа ДФСУ від 10.07.2017 року №17973/7/99-99-15-02-01-17 за посиланням: http://sfs.gov.ua/diyalnist-/transfertne-tsinoutvorenn/listi-rozyasnennya/72283.htmlФіскальною службою області  встановлено факт заниження податку на прибуток на суму 820 тисяч гривень     Аудиторами ГУ ДФС у Чернігівській області в ході проведення документальної перевірки підприємства «В» за даними бухгалтерського обліку виявлено заборгованість за товари (роботи, послуги).     При дослідженні джерела та терміну виникнення заборгованості, правильності її відображення в обліку підприємства, встановлено, що дана заборгованість є безнадійною, оскільки по ній минув строк позовної давності.      Згідно норм податкового законодавства, підприємство «В» мало відобразити таку заборгованість у складі доходів податкової декларації з податку на прибуток. Проте, платником дані вимоги були проігноровані, в результаті чого занижено суму податку на прибуток.       Факт не відображення у складі доходу суми безнадійної кредиторської заборгованості було задокументовано в акті перевірки та донараховано платнику до сплати 820 тис.грн. податку на прибуток.
     У липні Чернігівською митницею ДФС перераховано до бюджету понад 431 млн. гривень     У Чернігівській митниці ДФС повідомили, що протягом липня до державного бюджету перераховано 431 млн. гривень. Основну частку надходжень забезпечено при митному оформленні мінеральних добрив   (майже 162 млн. грн.), вугілля кам’яного (майже 33 млн. грн.), тютюнової сировини (28 млн. грн.), шин та покришок (16 млн. грн.), тракторів (понад 15 млн. грн.), тютюну промислового виробництва (13,5 млн. грн.) та пива солодового (10,5 млн. грн.).     Додаткові надходження до бюджету склали понад 12 млн. гривень - в основному за рахунок коригування митної вартості товарів.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний