запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

09.08.2017

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує

Увага! Номер телефону сервісу «Пульс» змінено!      ГУ ДФС у Чернігівській області звертає увагу громадян області на зміну номеру антикорупційного сервісу «Пульс», який працює при Державній фіскальній службі України: 0-800-501-007 (напрямок «4»).     За цим номером суб’єкти господарювання можуть телефонувати з питань, що виникають у веденні бізнесу, в тому числі і зовнішньоекономічної діяльності, повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної та митної служби.  Нагадуємо, що дзвінки приймаються цілодобово.     У відділі внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернігівській області повідомили, що з початку поточного  року від платників податків Чернігівщини на сервіс «Пульс» надійшло 7 звернень, у яких повідомлялось про можливі  корупційні дії посадових осіб органів ДФС області (3 - на дії працівників податкової сфери, 4 – митної).      По кожному зверненню працівниками відділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Чернігівській області здійснено відповідні заходи реагування.      За результатами ретельних перевірок жодна з інформацій не знайшла свого підтвердження. В ході перевірок, фактів корупційних та кримінальних правопорушень в діях посадових осіб органів ДФС не встановлено.       Звертаємо увагу платників податків, що інформацію щодо протиправних дій як посадових осіб територіальних підрозділів ГУ ДФС у Чернігівській області та митниці, так і порушень чинного законодавства суб’єктами господарювання, можна надавати до відділу внутрішньої безпеки за адресою: м.Чернігів, вул. Реміснича, буд. 11 кім. 208, або зателефонувавши за номером телефону «Довіри» (0462) 668-522. Гарантуємо перевірку за кожним фактом та будемо вдячні за об’єктивну інформацію.Порушникам правил обігу підакцизних товарів з початку року нараховано понад 642 тисячі гривень штрафних фінансових санкцій     Управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Чернігівській області за 7 місяців поточного року видано 3161 ліцензію на право роздрібної торгівлі. В тому числі на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями видано 1854 ліцензії, на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами - 1307.      Крім того, підрозділом протягом січня – липня 2017року проведено 56 фактичних перевірок, в ході яких встановлено 53 факти порушення вимог ЗУ «Про  державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,  коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». З них: 32 -  факти роздрібної торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими за встановлені мінімальні (штрафна фінансова санкція за дане порушення від 10 тис. грн.);   4 - торгівлі алкогольними напоями маркованими підробленими марками акцизного податку (штрафна фінансова санкція за дане порушення від 17 тис. грн.);   10 – торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами  без наявності відповідних ліцензій (штрафна фінансова санкція за дане порушення від 17 тис. грн.);   2 - роздрібної торгівлі алкогольними напоями на розлив для споживання на місці, суб'єктами господарювання, які не мають статусу громадського харчування, ресторанного господарства (штрафна фінансова санкція за дане порушення 6,8 тис. грн.);   3 - зберігання алкогольних напоїв у місцях  не внесених до Єдиного реєстру (штрафна фінансова санкція за дане порушення від 17 тис. грн.);   2 - роздрібної торгівлі алкогольними напоями через ЕККА не зазначені в ліцензії (штрафна фінансова санкція за дане порушення від  10 тис. грн.);     Загальна сума нарахованих штрафних фінансових санкцій з початку року становить понад 642 тис. гривень.
                              На Чернігівщині припинено діяльність незаконної АЗС     Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Чернігівській області зупинили роботу АЗС, де здійснювали незаконну торгівлю пально-мастильними матеріалами.      У рамках проведення операції «Акциз - 2017» встановлено, що на території області на одній із АЗС, що належить підприємству, зареєстрованому в Києві, здійснюється роздрібна реалізація ПММ без одержання необхідних дозвільних документів.      За результатами проведених заходів вилучено та передано на відповідальне зберігання 8 тис. літрів дизельного пального, 5 тис. літрів бензину та обладнання, яке використовувалось для зберігання та реалізації ПММ. Всього вилучено ТМЦ на загальну суму 500 тис. грн.      Стосовно директора компанії – власника АЗС складено адміністративний протокол за ч. 2 ст. 164 КУпАП. Про надання платникам податків  адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг     За січень – липень поточного року до органів ДФС у Чернігівської області надійшло    понад 527 тис. звернень від платників для отримання  адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг.     Із загальної кількості адміністративних послуг – 62 відсотки (327,7 тис.) надано через Центри обслуговування платників. За інформацією відділу обслуговування платників ГУ ДФС у Чернігівській області, найбільш популярною була послуга видачі картки платника податків. Нею скористалися майже 24 тис. осіб. На другому місці послуга надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 5,4 тис. послуг.     Також значну кількість було надано наступних послуг:  реєстрація книги обліку доходів   та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 4,1 тис., реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 4,2 тис., реєстрація платника єдиного податку – 3,1 тис., видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 1,8 тис.,  видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами –  1,3 тисяч. Про розгляд звернень громадян фіскальною службою області     Впродовж січня-липня поточного року до органів ДФС від громадян  Чернігівщини надійшло 160 письмових звернень, з яких: 156 індивідуальних,                 1  колективне від трьох громадян та 3 анонімних звернення.     За результатами розгляду: надано роз’яснення на 40 звернень, вирішено позитивно - 106, не підлягали розгляду (анонімні) - 3, на стадії розгляду перебуває 7 звернень.     За ознакою надходження всі звернення - первинні. Повторних та неодноразових звернень не надходило. Це свідчить про високу якість наданих відповідей платникам податків.У 139 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, податків та зборів, 8 звернень стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади, 3 звернення з питань праці та заробітної плати.     Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом фіскальної служби області проведено 32 особистих прийоми громадян. На особисті прийоми звернулось 20 підприємців, 5 - пенсіонерів, 3 - колишніх працівники органів ДФС,  3 - працівники, 1- безробітний.     Під час особистих прийомів порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.     Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді. Про роботу Центрів обслуговування платників у святкові дні     З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, ГУ ДФС у Чернігівській області повідомляє про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:     -    19 серпня 2017 року — робочий день до 16.45 год;         25 серпня 2017 року — робочий день у режимі чергування (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів) до 13 год. 00 хв.;     -    24,26,27 серпня 2017 року — вихідні дні.Чергову незаконну оборудку викрито під час перевірки     Підрозділом аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області в ході документальної перевірки підприємств, задіяних у схемах ухилення від оподаткування ПДВ, виявлено підприємство «Р», яке сформувало сумнівний податковий кредит за рахунок залучення платника «Л» з яким було укладено договір підряду.     Відповідно до умов договору підприємство «Л» зобов’язувалось власними силами та засобами, на свій ризик, якісно виконати будівельно – монтажні та внутрішні будівельні роботи з використанням матеріалів Підрядника.     Під час перевірки в підтвердження отриманих робіт підприємство «Р» надало документи по взаємовідносинам з підприємством «Л», які не відповідають вимогам первинних документів та обсяг затрачених людино-днів не відповідає фактичній чисельності працівників згідно звітів за формою 1ДФ.     Крім того встановлено, що згідно з підсумковою відомістю ресурсів та локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 на будівельно–монтажні та внутрішні будівельні роботи, використовувались матеріали які не придбавались ні підприємством «Р», ні підприємством «Л» самостійно.     Перевіркою встановлено порушення норм Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та звітність в Україні», а також Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку.     Тобто, підприємство «Р» шляхом включення до податкового кредиту сум отриманих робіт, які фактично йому не надавались Підприємством «Л», діяло виключно з метою мінімізації податкових зобов’язань по ПДВ.      За результатами перевірки Підприємству «Р» зменшено від’ємне значення з ПДВ на суму понад 26 тис.грн та донараховано до сплати  42,4 тис.грн. ПДВ.    Внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість      Головне управління ДФС у Чернігівській області повідомляє, що набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2017 №536, якою внесено зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - Порядок), затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість».     Відтак, Порядок приведено у відповідність із нормами Податкового кодексу України, що діють з початку 2017 року.      Крім того, визнано такою, що втратила чинність, постанову КМ України від 25.01.2012 №73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію». Постанова №536 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 22.07.2017 №135.До уваги платників акцизного податку!      06.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України №452 «Про затвердження Змін до форми акцизної накладної, форми розрахунку коригування акцизної накладної, форми заявки на поповнення (коригування) залишку пального, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального», зареєстрований в Міністерстві юстиції 16 травня 2017 року за №627/30495.      Зазначений наказ розроблено з метою реалізації змін, внесених до статей 231 та 232  Податкового кодексу України Законом України  від 21 грудня 2016 року № 1797-ХIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», а також виправлення деяких колізій в роботі СЕАРП, які було виявлено протягом минулого року.      Нові форми акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної та заявки на поповнення (коригування) залишку пального застосовуються з 01.08.2017 року.  Затверджені Порядок ведення та форма Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань      Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу, що набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.05.2017 №540, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.06.2017 за №782/30650.     Наказом №540 відповідно до п.100.10 ст.100 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями затверджені:-    Порядок ведення Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу;-    форма Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.     Цей Порядок визначає процедуру внесення інформації до Реєстру заяв, систему обліку інформації про заяви та інші документи, пов’язані з наданням розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, та механізм ведення такого Реєстру заяв.     Занесення даних до Реєстру заяв забезпечується контролюючим органом, в якому обліковуються грошові зобов’язання чи податковий борг платника податків або до якого подано заяву про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.     Відповідно до п.6 Порядку Реєстр заяв розміщується на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.     Реєстр заяв ведеться у відкритому доступі.     Інформація у Реєстрі заяв оновлюється щодня в міру надходження.     Держателем Реєстру заяв є Державна фіскальна служба України.ДФС роз’яснює порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та єдиного податку четвертої групи для об’єктів, що розташовані на тимчасово окупованій території та/або на території населених пунктів, які розташовані на лінії зіткнення     Державна фіскальна служба Україна, керуючись підпунктами 6 і 8 пункту 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, з метою визначення єдиного підходу застосування норм п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу України (далі - Кодекс) щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі - Податок на майно), та єдиного податку четвертої групи (далі - Єдиний податок) повідомляє.     Спеціальними нормами п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу в редакції Закону України від 23 березня 2017 року № 1989-УІП «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі - Спеціальні норми) з 15 квітня 2017 року встановлено особливий порядок оподаткування Податком на майно та Єдиним податком для об'єктів, що розташовані на тимчасово окупованій території та/або на території населених пунктів, які розташовані на лінії зіткнення (далі - Територія).     Зокрема, на період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року, в якому буде завершено антитерористичну операцію, Спеціальними нормами з 1 у січня 2017 року виключено із об'єктів оподаткування Податком на майно та Єдиним податком розташовані на тимчасово окупованій території та/або на території населених пунктів на лінії зіткнення такі об'єкти:     - об'єкти житлової та нежитлової нерухомості (п.п. 38.6 п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу);     - земельні ділянки (п.п. 38.8 п. 38 підрозділу 10 Перехідних положень Кодексу).     Обов'язок платників податків подавати податкові декларації за кожний встановлений Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, щодо кожного окремого податку, платником якого він є, встановлений п. 49.1 ст. 49 Кодексу.     Зважаючи на приписи Спеціальних норм, у період з 14 квітня 2014 року по дату набрання чинності вказаними нормами (далі - Період) не виникав обов'язок платників Податку на майно та Єдиного податку щодо складання та подання податкової звітності.     За таких обставин до вказаної категорії платників передбачені ст. 120 Кодексу підстави щодо застосування санкцій за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності не виникають. Водночас прийняті органами ДФС у вказаному Періоді рішення щодо застосування таких санкцій підлягають скасуванню на підставі розпорядження уповноваженої особи відповідного територіального органу за місцезнаходженням об'єкта оподаткування.      З метою узгодження розміру грошових зобов'язань платників податків відповідно до приписів Спеціальних норм суб'єкти господарювання, які до набрання ними чинності належали до категорії платників Податку на майно та Єдиного податку, уточнюють узгоджені у Періоді податкові зобов'язання, керуючись нормами ст. 50 Кодексу.     Санкції для грошових зобов'язань вказаного Періоду не застосовуються, а нараховані - підлягають скасуванню на підставі розпорядження уповноваженої особи відповідного територіального органу за місцезнаходженням об'єкта  оподаткування.     Які податкові пільги з ПДВ поширюються на підприємства, що займаються благодійною діяльністю і спонсорством?      Згідно з пп.197.1.15 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) звільняються від оподаткування ПДВ операції з надання благодійної допомоги, зокрема безоплатне постачання товарів/послуг благодійним організаціям, утвореним і зареєстрованим відповідно до законодавства, а також надання такої допомоги благодійними організаціями набувачам (суб’єктам) благодійної допомоги відповідно до законодавства про благодійну діяльність та благодійні організації.     Під безоплатним постачанням слід розуміти постачання товарів/послуг благодійним організаціям та набувачам благодійної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсації. У разі недотримання умов, визначених цим підпунктом, такі операції оподатковуються на загальних підставах.     На товари, які надходять як благодійна допомога від вітчизняних благодійників за цілями, визначеними ст.3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації», поширюються правила маркування.     Маркування проводиться шляхом нанесення напису «Благодійна допомога. Продаж заборонено» на етикетку, ярлик або безпосередньо на зовнішню або внутрішню упаковку товару. Під час маркування товарів благодійної допомоги може використовуватися символіка благодійної організації та благодійника.      Товари маркуються таким чином, щоб під час огляду упаковки або безпосередньо товарів напис було видно повністю і чітко.      Товари благодійної допомоги маркуються благодійниками, які надають таку допомогу.     Контроль за виконанням правил маркування здійснюють місцеві органи виконавчої влади та контролюючі органи.      Благодійна допомога може надаватися у вигляді товарів, робіт, послуг, призначених для використання юридичними особами - її набувачами з метою провадження діяльності за цілями, передбаченими ст.3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».     Після отримання від благодійника пропозиції щодо надання благодійної допомоги у вигляді товарів, її видів, розмірів тощо юридична особа - набувач благодійної допомоги:     визначає з урахуванням рекомендацій відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування коло осіб, яким вона надаватиметься;     повідомляє благодійника про намір прийняти запропоновану благодійну допомогу.     Юридичні особи - набувачі благодійної допомоги ведуть бухгалтерський та оперативний облік надходження, зберігання, розподілу та використання благодійної допомоги у вигляді товарів, робіт, послуг, а також звітність за встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики, формою, яку надсилають контролюючим органам. Для бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з благодійною допомогою, юридичні особи - набувачі благодійної допомоги користуються планом рахунків та інструкцією, що діють в Україні.      Юридичні особи - набувачі благодійної допомоги самостійно визначають порядок аналітичного обліку операцій, пов’язаних з благодійною допомогою, відкривають відповідні рахунки.      Юридичні особи - набувачі благодійної допомоги у своїй річній фінансовій звітності відображають:      у бухгалтерському балансі - окремо кошти (товари, роботи, послуги), отримані як благодійна допомога;      у звіті про прибутки та збитки - окремо вартісну величину отриманої благодійної допомоги.      У додатку (коментарі) до річного звіту робляться необхідні пояснення щодо зазначених показників діяльності, пов’язаної з благодійною допомогою.     Контроль за отриманням, зберіганням, розподілом благодійної допомоги у вигляді товарів, робіт, послуг здійснюють місцеві органи виконавчої влади, а за їх цільовим використанням - місцеві органи виконавчої влади та контролючі органи.       Отримані з метою надання благодійної допомоги марковані товари, які поставляються за кошти чи інші види компенсації, та/або виручка, отримана за таке постачання, підлягають вилученню в недобросовісного продавця і конфіскуються в дохід держави в установленому порядку.       Не підлягають звільненню від оподаткування операції з надання благодійної допомоги у вигляді зазначених у р.VI ПКУ підакцизних товарів, цінних паперів (крім наданих ендавментів, зазначених у р.IV ПКУ), нематеріальних активів і товарів/послуг, призначених для використання в господарській діяльності.      Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у категорії 101.12 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ». Набрав чинності новий порядок оформлення і видачі довідки про сплату або відсутність податкових зобов'язань      28.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядку її оформлення і видачі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за № 839/30707.      Наказ № 568 затвердив форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок оформлення і видачі цієї довідки.      Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі: заяви платника податків про видачу Довідки та податкової декларації про майновий стан і доходи.      Заява та податкова декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.      Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс), яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків.      Заяву про видачу довідки за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.      Довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:      - платникам податків, які звернулися відповідно до пункту 179.12 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;      - платникам податку - резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до пункту 179.3 статті 179 розділу IV Кодексу, - протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.      Крім того, Наказом № 568 визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 № 795 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку) та Порядку її заповнення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.01.2014 за № 8/24785.      Довідково: Наказ № 568 опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 28.07.2017 № 59.      З текстом Наказу № 568 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua). Якщо платник отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної – роз’яснює ДФС       У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платник податку має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України з повідомленням щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за встановленою формою J(F)1312601(далі - Повідомлення).      Крім того, повідомляємо, що всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.      Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини податкової накладної/розрахунку коригування (з відповідними знаками).      Також звертаємо увагу, що у разі зупинення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в розрахунку коригування та податковій накладній, яка коригується. Про втрату та/або пошкодження інформації унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платника податків необхідно повідомити контролюючий орган     Державна фіскальна служба України листом від 26.07.2017 року №19716/7/99-99-10-01-17 надає роз’яснення стосовно необхідності повідомлення контролюючих органів про втрату та/або пошкодження інформації (у тому числі, інформації, яка міститься у базах даних обліку платника податків) унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платника податків.      Повідомляємо, що Верховною Радою України 13.07.2017 прийнято Закон України «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платників податків).     Відповідно до цього Закону підрозділ 10 розділу XX Кодексу доповнено зокрема пунктом 45 такого змісту: «Тимчасово до 31 грудня 2017 року у разі втрати та/або пошкодження інформації (у тому числі, інформації, яка міститься у базах даних обліку платника податків) унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платника податків та за наявності документів, що підтверджують зазначені події, платник податків протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платників податків) зобов'язаний письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності».      Водночас, відповідно до абзацу першого пункту 6.10 наказу Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 р. за № 168/704, у разі пропажі або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітності керівник підприємства, установи письмово повідомляє про це правоохоронні органи та наказом призначає комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх пропажі або знищення.     Разом з тим, відповідно до пункту першого частини 2 статті 60 Кримінального процесуального кодексу України заявник має право зокрема отримати від органу, до якого він подав заяву, документ, що підтверджує її прийняття і реєстрацію.     З огляду на зазначене, у разі втрати та/або пошкодження інформації (у тому числі, інформації, яка міститься у базах даних обліку платника податків) унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платника податків та за наявності документів (зокрема копії заяви або повідомлення про кримінальне правопорушення та документу, що підтверджує її прийняття і реєстрацію тощо), що підтверджують зазначені події, платник податків протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платників податків) зобов'язаний письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому цим Кодексом для подання податкової звітності.ДФС роз’яснює дії платника у разі  несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж       Державна фіскальна служба України у зв’язку із численними зверненнями платників податків щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків повідомляє (лист ДФС України від 26.07.2017 №19796/7/99-99-12-02-01-17 "Щодо несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків"): Щодо реєстрації податкових накладних.      Верховною Радою України 13.07.2017 прийнято Закон України № 2143-VIII «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних внаслідок несанкціонованого втручання в роботу комп’ютерних мереж платників податків», (далі – Закон).      Законом визначено, що штрафні санкції, передбачені пунктом 1201 .1 статті 1201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, які були складені у період з 01 червня 2017 року по 30 червня 2017 року, не застосовуються до платника податків за умови реєстрації таких податкових накладних не пізніше 31 липня 2017 року.      Податкові накладні та/або розрахунки коригувань до податкових накладних,  які були складені у період з 01 червня 2017 року по 30 червня 2017 та зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних не пізніше 31 липня 2017 року  вважаються своєчасно зареєстрованими.      Законом також визначено, що штрафні санкції, передбачені пунктом 1202.1 статті 1202 Кодексу, за порушення граничних строків реєстрації акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статтею 231 Кодексу, які були складені у період з 01 червня 2017 року по 30 червня 2017 року, не застосовуються до платника податків за умови реєстрації таких акцизних  накладних не пізніше 31 липня 2017 року. Акцизні накладні та/або розрахунки коригувань до акцизних накладних,  які були складені у період з 01 червня 2017 року по 30 червня 2017 та зареєстровані у Єдиному реєстрі акцизних накладних не пізніше 31 липня 2017 року  вважаються своєчасно зареєстрованими.      Зважаючи на те, що згідно з Законом податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних, складені у червні 2017 року та зареєстровані в ЄРПН по 31 липня 2017 року включно, вважаються своєчасно зареєстрованими, то суми ПДВ за такими податковими накладними та/або розрахунками коригування до податкових накладних платники податку мають право включити до податкового кредиту у складі податкової звітності з ПДВ за червень 2017 року або будь-якого наступного звітного періоду в межах 365 календарних днів з дати складання відповідної податкової накладної.    Щодо термінів сплати узгоджених сум грошових зобов’язань.      Законом  визначено, що штрафні санкції, передбачені абзацом другим пункту 126.1 статті 126 Кодексу, не застосовуються до узгоджених сум грошових зобов’язань, із граничним строком сплати 30 червня 2017 року.      У разі, якщо до дати набрання чинності Законом до платника податків контролюючим органом застосовано штрафні санкції, передбачені статтею 126 Кодексу, за порушення правил сплати (перерахування) податків за результатами подання податкової звітності із граничним строком сплати 30 червня 2017 року, контролюючий орган скасовує в порядку, визначеному статтею 55 Кодексу, податкове повідомлення-рішення про нарахування сум таких штрафних санкцій.  Лист ДФС від 20.07.2017 № 19075/7/99-99-12-02-01-17 вважати відкликаним.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний