запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

25.07.2017

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує

Заповнення податкової накладної – ДФС роз’яснює     Державна фіскальна служба України у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 269/30137 (далі – наказ № 276), яким, зокрема, внесено зміни до форми податкової накладної та порядку її заповнення, інформує про окремі особливості складання та реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних.      Загальні положення     Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) за формою, затвердженою наказом № 276, розпочалася з 16 березня 2017 року, незалежно від дати складання таких податкових накладних (про зазначене ДФС інформувала платників листом від 10.03.2017 № 5953/7/99-99-15-03-02-17).      Як встановлено абзацами чотирнадцятим – шістнадцятим пункту 201.10 статті 201 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс), реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних (далі – податкові накладні) у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:    - для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;    - для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.      У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з - Кодексом. Розміри та порядок застосування штрафних санкцій за порушення терміну реєстрації податкових накладних встановлено статтею 1201 розділу ІІ Кодексу.      Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 цього Кодексу протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.      Вказаний термін застосовується до податкових накладних та/або розрахунків коригування, дата складання яких припадає на періоди після набрання чинності змінами до відповідної норми Кодексу, тобто після 01.01.2017.      Особливості заповнення окремих розділів податкової накладної      І. Розділ "Код" (графи 3.1, 3.2, 3.3) табличної частини податкової накладної      Нова форма податкової накладної відповідно до  підпункту "і" пункту 201.1 статті 201 Кодексу передбачає обов’язкове заповнення коду товару згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі – УКТ ЗЕД) та коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі – ДКПП).      Кодексом дозволено зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду (крім підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України). Для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю (10 знаків).      Коди товарів      Коди товарів згідно з УКТ ЗЕД затверджено Законом України від 19 вересня 2013 року № 584-VII "Про Митний тариф України" (далі – Закон № 584).      При складанні податкової накладної за операціями з постачання самостійно виготовлених товарів платник податку самостійно визначає відповідність таких товарів певному коду товарної класифікації згідно з УКТ ЗЕД, керуючись Законом № 584 та Поясненнями до УКТ ЗЕД, затвердженими наказом ДФС від 09.06.2015 № 401.      Торгово-промислова палата України листом від 20.01.2017 № 146/08.1-7.1 (вх. ДФС № 2435/6 від 02.02.2017) поінформувала ДФС, що система торгово-промислових палат в Україні володіє кваліфікованим та досвідченим штатом експертів в усіх регіональних палатах і здатна швидко задовольнити попит на визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД для всіх платників ПДВ. Про зазначене платників податків проінформовано листом ДФС від 17.02.2017 № 3955/7/99-99-15-03-02-17, який направлено до ГУ ДФС в областях, м. Києві, Офісу великих платників податків ДФС. Крім того, на офіційному веб-порталі ДФС за адресою: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/285271.html розміщено відповідне повідомлення.      В той же час УКТ ЗЕД не містить кодів для окремих товарів, операції з постачання яких здійснюються платниками на митній території України, але разом з тим переміщення таких товарів через митний кордон України є фізично неможливим (наприклад, об’єкти незавершеного будівництва, нерухомого майна, земельні ділянки, тощо).      Як визначено пунктом 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 січня 2016 року за № 137/28267), з урахуванням внесених до нього змін та доповнень (далі – Порядок № 1307), ДФС визначає умовні коди товарів, що відсутні в УКТ ЗЕД, та забезпечує їх оприлюднення на власному офіційному веб-порталі для використання платниками податку при складанні податкових накладних відповідно до статті 201 розділу V Кодексу.      Довідник таких умовних кодів розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за адресою:    http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/288992.html.       Коди послуг      Для визначення кодів послуг використовується Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010, затверджений наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, з урахуванням внесених до нього  змін і доповнень.      ДКПП використовується лише для визначення кодів послуг. Коди видів продукції з ДКПП для визначення кодів товарів не використовуються.      З питання визначення кодів послуг згідно з ДКПП платники податків мають можливість звернутися до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.       Особливості заповнення граф 3.1, 3.2 та 3.3 податкової накладної       У графі 3.1 табличної частини податкової накладної вказується код товару згідно з УКТ ЗЕД. Код згідно з УКТ ЗЕД зазначається відповідно до структури кодів товарної номенклатури на рівні позиції (перші чотири знаки), підпозиції (перші шість знаків), категорії (перші вісім знаків), підкатегорії (десять знаків), тобто складається із парної кількості знаків. Непарна кількість знаків коду УКТ ЗЕД (п’ять, сім або дев’ять) у графі 3.1 не може бути зазначена. Графа 3.1 заповнюється на всіх етапах постачання товару.      Якщо здійснюється постачання підакцизного товару або товару, ввезеного на митну територію України, у графі 3.1 має бути вказаний десятизначний код товару. Одночасно у разі постачання імпортованого товару у графі 3.2 проставляється позначка "Х". Графа 3.2 заповнюється на всіх етапах постачання товару, який було ввезено на митну територію України.      Код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається суцільним порядком без будь-яких розділових знаків (пробілів, крапок тощо).      Заповнення в одному рядку граф 3.1, 3.2 та 3.3 одночасно або граф 3.2 та 3.3 не допускається. Випадки, коли розділ "Код" табличної частини податкової накладної не заповнюється Розділ "Код" табличної частини податкової накладної (графи 3.1, 3.2 та 3.3) не заповнюється:      1) у податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 9 Порядку № 1307. Це податкові накладні, складені в межах виконання багатосторонньої угоди про розподіл продукції оператором інвестору відповідно до підпункту "а" пункту 337.4 статті 337 розділу XVIII Кодексу (порядковий номер такої податкової накладної у другій частині (після знака дробу) містить відповідний код (цифра 5));      2) у податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 Порядку № 1307. Це окремі зведені податкові накладні, які складаються у разі нарахування податкових зобов’язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 розділу V Кодексу, у разі анулювання реєстрації платника податку при визначенні  податкових зобов’язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, або у зв'язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності.      Такі податкові накладні не видаються покупцю (тип причини 04, 08, 09, 10, 13), а у рядку "Індивідуальний номер отримувача (покупця)" в таких податкових накладних проставляється умовний ІПН "600000000000";      3) у податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 15 Порядку № 1307. Це податкові накладні, які складаються у разі постачання товарів/послуг, база оподаткування яких, визначена відповідно до статей 188 і 189 розділу V Кодексу, перевищує фактичну ціну постачання таких товарів/послуг (може бути складена зведена податкова накладна). Такі податкові накладні не видаються покупцю (тип причини 15), а у рядках таких податкових накладних, відведених для зазначення даних покупця, постачальник (продавець) зазначає власні дані.      ІІ. Розділ "Одиниця виміру товару/послуги" (графи 4 та 5) табличної частини податкової накладної Графи 4 та 5 заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (далі – КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної.      У графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО, у графі 5 – код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.      Випадки, коли графи 4 та/або 5 табличної частини податкової накладної не заповнюються      Графи 4 та 5 не заповнюються:      1) у податковій накладній, складеній в межах виконання багатосторонньої угоди про розподіл продукції оператором інвестору відповідно до підпункту "а" пункту 337.4 статті 337 розділу XVIII Кодексу (порядковий номер такої податкової накладної у другій частині (після знака дробу) містить відповідний код (цифра 5));      2) у податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 15 Порядку № 1307 (такі податкові накладні не видаються покупцю, в них зазначається тип причини (з якої такі податкові накладні не видаються покупцю) 15, а у рядках таких податкових накладних, відведених для даних покупця, постачальник (продавець) вказує власні дані).      Графа 5 не заповнюється:      1) у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 Порядку № 1307 (такі податкові накладні не видаються покупцю, в них зазначається тип причини 04, 08, 09, 10 або 13, а у рядку "Індивідуальний номер отримувача (покупця)" в таких податкових накладних проставляється умовний ІПН "600000000000"). У графі 4 таких податкових накладних вказується "грн";      2) у разі якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО. У графі 4 таких податкових накладних зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах.      ІІІ. Розділ "Код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника" (графа 11) табличної частини податкової накладної      Графа 11 заповнюється виключно платниками податку на додану вартість – сільськогосподарськими товаровиробниками у разі здійснення ними операцій з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених пунктом 161.3 статті 161 Закону України від 24 червня 2004 року № 1877-IV "Про державну підтримку сільського господарства України" (далі – Закон № 1877).      Порядковий номер таких податкових накладних у другій частині (після знака дробу) містить код 2.      У графі 11 зазначається код виду діяльності, за результатами якої виготовлено товар, що постачається. Відповідно до підпунктів 161.3.1 – 161.3.16 пункту 161.3 статті 161 Закону № 1877 код виду діяльності зазначається у форматі: 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716. Такі коди відповідно тотожні підпунктам: 161.3.1, 161.3.2, 161.3.3, 161.3.4, 161.3.5, 161.3.6, 161.3.7, 161.3.8, 161.3.9, 161.3.10, 161.3.11, 161.3.12, 161.3.13, 161.3.14, 161.3.15, 161.3.16 пункту 161.3 статті 161 Закону № 1877.      ІV. Інші особливості складання та реєстрації податкових накладних
     Зведені податкові накладні      У разі складання зведеної податкової накладної в її верхній лівій частині у відповідному полі графи "Зведена податкова накладна" робиться помітка "X". Зведені податкові накладні на суму податкових зобов’язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 розділу V Кодексу.      У разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 розділу V Кодексу платник податку складає окремі зведені податкові накладні за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання чи починають використовуватися:      а) в операціях, що не є об'єктом оподаткування;      б) в операціях, звільнених від оподаткування;      в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;      г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.      Такі зведені податкові накладні складаються не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду, покупцю не видаються. У верхній лівій частині таких податкових накладних у відповідному полі графи "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини. Типи причин, з яких податкова накладна не видається покупцю, перераховані в пункті 8 Порядку № 1307.      У графі 2 зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 Порядку № 1307, зазначаються дати складання та номери отриманих платником податку податкових накладних, за якими він визначає податкові зобов’язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 розділу V Кодексу. Інформація про коди товарів згідно з УКТ ЗЕД та про коди послуг у таких податкових накладних (графи 3.1, 3.2 та 3.3) не зазначається.      Зведені податкові накладні на операції з постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер      1) У разі здійснення постачання товарів/послуг (крім здійснення операцій, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX Кодексу), постачання яких має безперервний або ритмічний характер, постачальником (продавцем) може бути складена зведена податкова накладна:    покупцям – платникам податку – не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця;    покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, – не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.      У графі 2 зведеної податкової накладної зазначається вся номенклатура поставлених протягом місяця товарів/послуг.      Зведені податкові накладні (крім зведених податкових накладних, складених у разі здійснення операцій, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX Кодексу) не складаються на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця. Відсутність факту оплати поставлених товарів/послуг не звільняє постачальника (продавця) від складання зведеної податкової накладної.      2) У разі якщо операції, визначені пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX Кодексу (формування податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом), мають безперервний або ритмічний характер постачання, платники податку:    покупцям – платникам податку – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця;    покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведену податкову накладну з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця.      У графі 2 зведеної податкової накладної зазначається вся номенклатура оплачених протягом місяця товарів/послуг.      При цьому відсутність факту постачання товарів/послуг, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, які були оплачені протягом місяця, не звільняє постачальника (продавця) від складання зведеної податкової накладної.      Податкова накладна за щоденними підсумками операцій      Податкова накладна за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) складається у разі:    - здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу / реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);    - виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), за винятком тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;    - надання платнику податку касових чеків, які містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).      Така податкова накладна покупцям не видається, у відповідному полі графи "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини 11. У графі "Отримувач (покупець)" зазначається "Неплатник", а у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "100000000000".      У графі 2 податкової накладної за щоденними підсумками операцій зазначається вся номенклатура поставлених протягом місяця товарів/послуг. Інформація про коди товарів згідно з УКТ ЗЕД та про коди послуг у таких податкових накладних (графи 3.1, 3.2 та 3.3) є обов’язковою для заповнення.      Кількість найменувань поставлених товарів у одній податковій накладній не може перевищувати 9'999 позицій.      V. Що не розглядається як помилка в податкових накладних, складених та зареєстрованих в ЄРПН по 15.03.2017 включно      Реєстрація за формою, діючою до набрання чинності наказом № 276      Реєстрація в ЄРПН по 15.03.2017 включно податкових накладних за формою, яка була чинною до внесення змін наказом № 276, не визначається як помилка, допущена при складанні та реєстрації в ЄРПН податкової накладної, та не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною. Такі податкові накладні / розрахунки коригування є підставою для віднесення зазначених в них сум податку до складу податкового кредиту (за умови дотримання всіх інших вимог Кодексу щодо формування податкового кредиту).      Відсутність коду товару      Кодекс не визначає особливостей щодо заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД у разі його відсутності у Митному тарифі України. Відсутність коду товару згідно з УКТ ЗЕД в податковій накладній, складеній за операцією з постачання товарів, коди товару згідно з УКТ ЗЕД яких відсутні у Митному тарифі України, та зареєстрованій в ЄРПН по 15.03.2017 включно, не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної, та не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною.      Відсутність коду послуги      Форма податкової накладної, діюча до набрання чинності наказом № 276, не містила окремого поля для відображення коду послуги згідно з ДКПП. Відсутність коду послуги згідно з ДКПП в податковій накладній, складеній за операцією з постачання послуг та зареєстрованій в ЄРПН по 15.03.2017 включно, не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної, та не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною.      Коригування податкових накладних в частині внесення до них коду товару/послуги      Податкові накладні, зареєстровані в ЄРПН по 15.03.2017 включно, не потребують коригування після 16.03.2017 в частині внесення до них коду товару згідно з УКТ ЗЕД (якщо це не підакцизний та/або не ввезений на митну територію України товар) та/або коду послуги згідно з ДКПП, якщо відсутні інші причини для коригування (зміна кількості товару/послуги, перегляд цін, виправлення інших помилок).      Лист розміщений за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72204.html.      З 1 липня електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ запрацює повноцінно     З квітня поточного року ДФС запроваджено в тестовому режимі систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі податкових накладних (СМ КОР).     Новий механізм, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, запроваджено для підвищення ефективності боротьби з ухиленням від оподаткування. Він дає можливість зупиняти випадки безпідставної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, у разі коли постачальник фактично не здійснює господарську операцію, а реєструє виключно з метою надання покупцю необґрунтованої податкової вигоди у вигляді неправомірного сформованого кредиту з ПДВ.     З 1 липня електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ запрацює повноцінно.  Реєстрація ризикових податкових накладних буде неможливою, адже система автоматично буде зупиняти реєстрацію ризикових податкових накладних.     Автоматизований моніторинг здійснюється на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.     У ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття.     Функціонування системи електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ сприятиме детінізації економіки,  створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання, збільшенню надходжень до бюджету.Щодо застосування РРО при реалізації технічно складних побутових товарів     Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу платників податків та вкотре наголошує про те, що з 1 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 20 грудня 2016 року №1791-VIII, в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками податків, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.     Разом з тим, Постановою КМУ від 16 березня 2017 р. N 231 затверджено такий перелік груп технічно складних побутових товарів, реалізація яких потребує застосування реєстраторів розрахункових операцій. Дана Постанова набрала чинності з 08 травня 2017 року.     З повним Переліком товарів, можна ознайомитися за посиланням http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249891557.      Враховуючі внесені Законом зміни до Податкового кодексу України та 3акону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» при здійсненні реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту платники податків повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО) в тому числі платники єдиного податку (фізичні особи - підприємці) незалежно від обсягу отриманого доходу протягом календарного року та при здійсненні реалізації таких товарів за готівкові кошти на ринках.     За не застосування реєстраторів розрахункових операцій передбачена адміністративна відповідальність та фінансові санкції згідно  чинного законодавства.Аудиторами фіскальної служби області встановлено заниження орендної плати за землю та спрямовано до бюджету 670 тисяч гривень         В ході документальної позапланової виїзної перевірки одного із товариств з обмеженою відповідальністю, підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області було встановлено, що  між  орендодавцем «М» та  ТОВ «Ф» у 2006 році було  укладено договір оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення.            Порядок визначення розміру орендної плати врегульований статтею 288 Податкового кодексу України відповідно до якої, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (ст. 288.1). Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом (стаття 288.5.1).     Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Крім того, до нормативної грошової оцінки землі застосовується коефіцієнт індексації, кумулятивно залежно від дати проведення нормативно грошової оцінки земель.          За наслідками перевірки дотримання вимог податкового законодавства при декларуванні сум податкових зобов’язань з орендної плати за землю, підприємству ТОВ «Ф» донараховано до сплати в бюджет 670 тис. гривень.На Чернігівщині активізувалися незаконні перевізники білоруських цигарок     Чергову спробу незаконного ввезення тютюнових виробів припинили у неділю - 25 червня - у пункті пропуску «Нові Яриловичі». Про це повідомили у Чернігівській митниці ДФС.      Понад 1,5 тисячі пачок цигарок білоруського виробництва знаходились у багажному відділенні рейсового автобуса «Вільнюс-Одеса», який слідував з Республіки Білорусь в Україну. Вантаж, що значно перевищував дозволену до ввезення норму, виявили співробітники митниці спільно з прикордонниками під час здійснення контрольних заходів. Власником цигарок виявився громадянин України. Відносно нього митниками складено протокол про порушення митних правил за 472 Митного кодексу України. Цигарки оцінено у майже 13,5 тисяч гривень. Санкції порушеної статті передбачають накладення штрафу у розмірі 100 відсотків від вартості предметів правопорушення. Значно серйозніше покарання очікує на власника 1660 пачок цигарок, оцінених майже у 14 тисяч гривень, які 20 червня цього року громадянин України також намагався незаконно ввезти в Україну через пункт пропуску «Нові Яриловичі». Щоб було «надійніше», він сховав цигарки під обшивкою автомобіля. Отже, митникам разом з прикордонниками довелося знімати бокові панелі салону автомобіля, щоб дістатися до прихованого вантажу. Санкції статті 483 Митного кодексу України, за якою кваліфікується дане порушення, передбачають не тільки 100-відсотковий штраф, а й конфіскацію транспортного засобу, який використовувався для приховування.      У Чернігівській митниці ДФС повідомили, що вартість вилучених з початку року тютюнових виробів перевищила 53 тисячі гривень.  У Головному управлінні ДФС в області відзначили кращих     З нагоди 21-річниці Конституції України у Головному управлінні ДФС в області відзначили співробітників, які досягли значних успіхів у професійній діяльності.      За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди Дня Конституції України працівники Головного управління та територіальних підрозділів отримали відзнаки Чернігівської обласної державної адміністрації та Чернігівської обласної ради.      Почесні грамоти та подяки від Голови Чернігівської ОДА вручили Валентині Дубок, Ніні Жук, Ірині Щербині, Світлані Волковій,  Любові Молодцовій, Андрію Привалову, Олександру Репеху, Юрію Романченку, Тетяні Рубан та Ірині Соболевій.        Голова Чернігівської обласної ради відзначив почесними грамотами та нагрудними знаками керівників ведучих підрозділів Головного управління ДФС в області – Світлану Волкову, Любов Ковальову, Ларису Сич та Євгена Шульгу.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний