запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

14.06.2017

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує

Порядок сплати єдиного податку фізичними особами-підприємцями     Сплата єдиного податку фізичними особами-підприємцями відноситься до спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, що регулюється пунктом 297.1 статті 297 Податкового Кодексу України (далі - ПКУ).      Відповідним пунктом передбачено, що платники єдиного податку звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності, зокрема, з таких податків і зборів: податку на прибуток підприємств, податку на доходи фізичних осіб (у частині доходів, що отримані в результаті господарської діяльності платника єдиного податку першої - третьої групи), податку на додану вартість (крім податку на додану вартість, що сплачується фізичними особами, які обрали ставку єдиного податку для платників третьої групи у розмірі 3 відсотки доходу), податку на майно (крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності).      Статтею 291 ПКУ встановлено, що фізична особа-підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо відповідає певним вимогам та реєструється платником єдиного податку в установленому порядку. Фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:     1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;     2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500 000 гривень.     Проте, платниками єдиного податку другої групи не можуть бути фізичні особи-підприємці, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна, а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;     3) третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000 000 гривень.     Крім того, встановлені обмеження (п.291.5 ст.291 ПКУ) щодо неможливості для платників єдиного податку першої - третьої групи здійснювати такі види діяльності: організація і проведення азартних ігор, лотерей, парі (букмекерство, тоталізатор); обмін іноземної валюти;  виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів; видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння; видобуток, реалізацію корисних копалин; діяльність у сфері фінансового посередництва;  діяльність з управління підприємствами;  діяльність з надання послуг пошти та зв'язку; діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва;  діяльність з організації, проведення гастрольних заходів; здійснення технічних випробувань та досліджень; діяльність у сфері аудиту; надання в оренду земельних ділянок, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлових приміщень, загальна площа яких перевищує 100 кв.м., нежитлових приміщень, загальна площа яких перевищує 300 кв.м. також не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої групи фізичні особи – нерезиденти та платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг.     Пунктом 291.6 статті 296 ПКУ встановлено, що платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій). Порядок і особливості визначення доходів та їх складу для платників єдиного податку першої - третьої груп встановлені статтею 292 ПКУ.     Ставки єдиного податку (стаття 293 ПКУ) для платників першої групи - встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року; другої групи - у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року; третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).     Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами або радами об'єднаних територіальних громад для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць: 1) для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму; 2) для другої групи платників єдиного податку - у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.     Відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: 1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з цим Кодексом; 2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.     У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності або господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.     Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку (стаття 294 ПКУ) першої, другої є календарний рік. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.     Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку встановлено статтею 295 ПКУ. Зокрема, встановлено, що платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.     Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.      Порядок ведення обліку і складення звітності для платників єдиного податку (фізичних осіб-підприємців) встановлено згідно статті 296 ПКУ. Зокрема, визначено, що платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів (в електронному або в паперовому вигляді) шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів. Платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів та витрат.     Платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду (протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року), в якій відображаються обсяг отриманого доходу та  щомісячні авансові внески.       Платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду (протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу).     Платник єдиного податку виконує передбачені цим Кодексом функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах. (п.297.3 ст.297 ПКУ).     Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій. (ст.300 ПКУ).Внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових  накладних      Набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341 «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», якою внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (із змінами і доповненнями).      Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних приведено у відповідність до положень Закону України від 20.12.2016 № 1797-VІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні)».      Зокрема, Порядком визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній (далі - ПН) або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - РК), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН) та процес реєстрації, зупинення реєстрації або відмови в реєстрації ПН/РК в ЄРПН відповідно до вимог, визначених у статті 201 Податкового кодексу України. 
Про зміни вимог валютного законодавства     Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу платників податків, які здійснюють валютні операції, що ситуація на грошово-кредитному та валютному ринках України регулюється Постановою правління Національного банку України від 13.12.2016 №410, до якої були внесені зміни Постановами правління Національного банку України від 04.04.2017 року №30  та від 25.05.2017 року №41.     На данний час згідно із цією Постановою зі змінами та доповненнями встановлено, що розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені в статтях 1 та 2 Закону України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті", здійснюються у строк, що не перевищує 180 календарних днів, починаючи з 26.05.2017 року.      Надходження в іноземній валюті, зазначені в абзаці першому цього пункту, підлягають обов'язковому продажу на міжбанківському валютному ринку України, у тому числі безпосередньо Національному банку України, у розмірі 50 відсотків починаючи з 05.05.2017 року.Єдиний внесок підлягає сплаті до бюджету незалежно від фінансового стану платника     Відповідно до норм Закону від 8 липня 2010 року №2464, який регулює сплату єдиного внеску, у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.      Додамо, суми єдиного внеску, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, встановлені на законодавчому рівні, є недоїмкою.      Зокрема, у разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 20 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум єдиного внеску.      А за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум.      Окрім того, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.      Також варто пам’ятати, що за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску посадові особи  підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОПи або особи, які забезпечують себе роботою самостійно,  згідно зі ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення несуть ще й адміністративну відповідальність.                             Про зміни до Положення про реєстрацію платників ПДВ      Міністерство фінансів України  наказом від 17.03.2017 N 368 затвердило зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.      Основною метою змін є приведення норм Положення у відповідність до підпункту 4 п. 2 розд. XIX Податкового кодексу, згідно з яким з 1 січня 2017 року втратила чинність стаття 209 цього Кодексу, що регламентувала спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства.      Так, відповідно до внесених змін, складовою частиною реєстру платників ПДВ є реєстр суб'єктів спеціального режиму оподаткування, в якому містяться дані про реєстрацію сільськогосподарських підприємств, що до 01 січня 2017 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу.      Поряд з цим встановлено, що контролюючий орган протягом 3 робочих днів від дня отримання  заяви про зняття з реєстрації як суб'єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ виключає сільськогосподарське підприємство з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування та проводить реєстрацію такого підприємства як платника ПДВ на загальних підставах за процедурами перереєстрації.      При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, датою виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб'єктів спеціального режиму оподаткування є дата внесення відповідного запису до Реєстру, датою, з якої сільськогосподарське підприємство вважається платником ПДВ на загальних підставах, є перше число місяця, в якому було допущено перевищення.
     Наказ набрав чинності 12 травня 2017 року.
До органаів ДФС області надійшло 400 тисяч звернень про  надання адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг     За січень – травень 2017 року до податкових органів Чернігівської області надійшло  майже 400 тис. звернень від платників податків для отримання адміністративних, консультативних та  інформаційних послуг.     Із загальної кількості адміністративних послуг – 64 відсотка  (255,3 тис.) надано через Центри обслуговування платників. Найбільш затребуваною була послуга видачі картки платника податків. За нею звернулося понад 17 тис. осіб. На другому місці послуга надання витягу з реєстру платників єдиного податку – більше 4 тис. послуг.     Також, значну кількість було надано наступних послуг:  реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 3,5 тис., реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 2,8 тис., реєстрація платника єдиного податку – 2 тис., видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями – трохи більше 1 тис.,  видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами –  0,9 тисяч. Основні тенденції імпортно-експортних операцій в зоні діяльності митниці за 5 місяців     В зоні діяльності Чернігівської митниці ДФС станом на 1 червня поточного року перебуває на обліку 1 512 суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності(ЗЕД).     Із загальної кількості узятих на облік суб’єктів ЗЕД, фактично зовнішньоекономічну діяльність здійснювали 413.     Крім того, такі операції проводили 235 суб’єктів ЗЕД, які знаходяться на обліку в інших митницях.     Загальний зовнішньоторговельний баланс експортно-імпортних операцій Чернігівської області (за фактурною вартістю товарів) з початку  року складає майже 14, 9 млрд. грн., з них експорт становить  трохи більше 4 млрд. грн. та імпорт –  майже 10, 9 млрд. гривень.     Основними торгівельними країнами-партнерами при здійсненні зовнішньоекономічних операцій суб’єктами ЗЕД з оподаткованого імпорту є: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Великобританія, Швейцарія  та Німеччина. А з загального експорту - Російська Федерація, Республіка Білорусь, Франція, Румунія та Польща.За 5 місяців платники Чернігівщини спрямували на оборону країни понад 93 мільйони гривень     З початку поточного року задля зміцнення національної армії платниками Чернігівської області  сплачено до держбюджету понад 93 млн. грн. військового збору. Це суттєво перевищує минулорічний показник. За аналогічний період минулого року було зібрано трохи більше 75 млн. гривень. Про це повідомляють  в управлінні податків і зборів з фізичних осіб ГУ  ДФС  у Чернігівській області.      За травень військового збору надійшло більше 19 млн.грн., що майже  на 4 млн. грн. більше фактичних надходжень травня 2016 року.      В області налічується 7 тис. юридичних осіб - податкових агентів, які перераховують військовий збір. Найбільшу питому вагу надходжень збору забезпечують податкові агенти, які перебувають на обліку в Чернігівській та Прилуцькій ОДПІ.     ГУ ДФС у Чернігівській області нагадує, що сплата військового збору обов’язкова у випадку, коли виникає податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб. Це слід пам’ятати працедавцям та іншим податковим агентам, яких закон зобов’язує нараховувати і сплачувати відповідні податкові платежі. Громадська рада при ГУ ДФС у Чернігівській області схвалила Положення та сформувала робочі органи    Сьогодні у приміщенні Головного управління ДФС у Чернігівський області відбулося друге засідання  Громадської ради. Серед головних питань порядку денного, було прийняття Положення про Громадську раду, формування робочих органів  тощо.    На початку засідання одноголосно було затверджено форму офіційного бланку Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Чернігівській області. Далі розглядали Положення, яким керуватиметься у своїй роботі дорадчий орган.    Після обговорення пропозицій що надходили та голосування, Положення було схвалене членами ради без поправок та буде передано на затвердження державному органу.    Третім на порядку денному було питання обрання заступників голови Громадської ради. За поданням голови ради Сергія Калашника, заступниками були обрані Дмитро Адаменко та Олег Кирієнко.      З метою ефективної роботи дорадчого органу, на засіданні було сформовано  два фахові комітети: Комітет з питань податкової політики та Комітет з питань протидії корупції.     Відразу після формування Комітетів були обрані їх голови. Комітет з питань податкової політики очолив Дмитро Адаменко, а Комітет з питань протидії корупції – Інна Клименок.       Відтак, згідно щойно схваленого Положення про Громадську раду, до Правління Громадської ради при ГУ ДФС у Чернігівській області ввійшли: голова ради – Сергій Калашник, заступники та голови Комітетів - Дмитро Адаменко, Олег Кирієнко та Інна Клименок.       На завершення, члени Громадської ради висловили свої пропозиції щодо роботи Комітетів та Правління, а також побажання успіхів та перемог.Травень 2017 року приніс у бюджети Чернігівщини майже 618 мільйонів гривень податків     Бюджети усіх рівнів Чернігівської області у травні 2017 року отримали у доходну частину майже 618 млн.грн. податків і зборів. До відповідного періоду минулого року це на 30 відсотків більше.     В тому числі до державного бюджету зібрано трохи менше 306 млн.грн., зростання до травня минулого року на 43 відс. або на 92 млн.грн за рахунок сплати поточних зобов’язань по рентній платі за користування надрами для видобування вуглеводнів (48 млн.грн.), а також від збільшення надходжень податку на додану вартість (19 млн.грн.), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (21 млн.грн.), податку на прибуток (7 млн.грн.).      До бюджетів територіальних громад сплачено майже 312 млн.грн. податків та зборів. Фактичні надходження травня минулого року перевищено на 20 відс. або на 52 млн.гривень за рахунок зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб (майже 56 млн.грн.), єдиного податку (близько 10 млн.грн.), плати за землю (майже 8 млн.грн.).      99 відсотків всієї суми сплачено платниками добровільно і лише 2,4 млн.грн. надійшло податкового боргу та за рахунок контрольно-перевірочної роботи.     Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по Чернігівській області у травні сплачено більше 251 млн.грн. Це на 41 відсоток або на 73 млн.грн. більше відповідного періоду минулого року. Графік проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія»ГУ  ДФС  у  Чернігівській  області 14.06.2017 з 11 год.00 хв. до 12 год.00 хв.  проводить сеанс телефонного звязку "гаряча лінія" за темою: "Порядок надання адміністративних послуг платникам податків". Сеанс проводить заступник начальника відділу обслуговування платників ГУ ДФС у Чернігівській області  Чумакова Інна Володимирівна, телефон: (0462) 652-397.Близько сотні звернень громадян розглянуто фіскальною службою області протягом п’яти місяців     За 5 місяців поточного року до органів ДФС Чернігівської області від громадян надійшло 99 письмових звернень, в тому числі: 1 колективне від трьох громадян та 3 анонімних звернення.     Усі звернення - первинні. Повторних та неодноразових звернень не надходило. Це свідчить про високу якість розгляду звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.     За результатами розгляду: надано роз'яснення на 14 звернень, вирішено позитивно - 74, не підлягали розгляду (анонімні) - 3, на стадії розгляду перебуває 8 звернень.     У 88 зверненнях порушувались питання контрольно-перевірочної роботи, сплати податків та зборів, 8 - стосувалось діяльності центральних органів виконавчої влади. Питання праці та заробітної плати порушувались у 3 зверненнях.     Для забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, керівництвом фіскальної служби області проведено 17 особистих прийомів громадян. На особисті прийоми звернулось 10 підприємців, 4  пенсіонери, 2 працівники та 1 безробітний.     Під час особистих прийомів порушувались питання плати за землю, єдиного податку, єдиного соціального внеску, відмови в отриманні реєстраційного номера облікової картки платника податків, ухилення від сплати податків.     Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.За рахунок сплати податків платниками Чернігівщини бюджети збагатились майже на 3 млрд. гривень      У Головному управлінні ДФС області повідомили, що у січні-травні поточного року до бюджетів усіх рівнів платниками Чернігівської області сплачено більше 2,8 млрд. грн. податків і зборів.      До державного бюджету надійшло 1332 млн. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року приріст сплачених сум становить 43 відс. або 401 млн.гривень. Здебільшого таке зростання спостерігається за рахунок збільшення надходжень рентної плати за користування надрами (у 2,1 рази або на 145 млн.грн.), податку на додану вартість (у 1,5 рази або на 145 млн. грн.), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (у 1,3 рази або на 106 млн.грн.).     До місцевих бюджетів усіх рівнів сплачено понад 1,5 млрд. гривень. До рівня 5-ти місяців минулого року надходження зросли на 34 відс. або на 380 млн.гривень. Збільшення доходів територіальних громад відбулось за рахунок приросту сплати податку на доходи фізичних осіб (у 1,4 рази або на 274 млн.грн.), земельного податку (у 1,3 рази або на 52 млн. грн.), єдиного податку (у 1,6 рази або на 75 млн.грн.).      Четверту частину всіх надходжень (369 млн.грн.) забезпечили організації та установи сфери державного управління, освіти, культури та охорони здоров’я. Значні суми податків у місцеві бюджети сплатили сільськогосподарські підприємства (19 відс. або 286 млн.грн.), промислові підприємства (більше 15 відс. або 202 млн.грн.), а також підприємці та громадяни, що сплачують податок на майно (14 відс. усіх сплачених до бюджетів податків – 208 млн.грн.). Підприємства торгівлі та громадського харчування забезпечили трохи більше 8 відс. доходів місцевих бюджетів (127 млн.грн.), лісогосподарські підприємства – майже 4 відс. (53 млн.грн.), будівельні організації –  більше 1 відс. (22 млн.грн.).     Єдиного внеску на загальнодержавне обов’язкове соціальне страхування надійшло понад 1 млрд. гривень. Це на 34 відс. або 303 млн. грн. більше відповідного минулорічного періоду.  До органів ДФС області надійшло 59 запитів на отримання публічної інформації     Як повідомили у відділі обслуговування платників податків Головного управління ДФС у Чернігівській області, 37 запитів (63 відс.) надійшло від фізичних осіб,  22 (37 відс.) - від юридичних осіб та громадських організацій.     Переважну кількість запитів надали платники податків м. Чернігова.  Переважно запитувачів цікавила інформація стосовно розбіжностей між податковим кредитом та податковими зобов’язаннями, щодо результатів проведених перевірок, надання роз’яснень та довідок про заробітну плату для перерахування пенсії.     Усі запити були вчасно опрацьовані та у встановлений чинним законодавством термін, платники отримали інформацію яка їх цікавила.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний