запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

12.05.2017

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує

Понад 1,6 мільярдів гривень податків та зборів сплачено до бюджетів платниками Чернігівщини у І кварталі 2017 року      У січні-березні 2017 року до бюджетів усіх рівнів від платників Чернігівської області надійшло більше 1,6 млрд. грн. податків і зборів. У порівнянні з І кварталом минулого року надходження зросли на третину або на 430 млн. гривень.      До державного бюджету зібрано 728 млн. грн. і перевищено надходження відповідного періоду 2016 року на 30 відс. або на 170 млн. гривень. Значно зросла сплата податку на додану вартість (у 1,6 рази або на 110 млн. грн.), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (у 1,4 рази або на 230 млн. грн.), частини прибутку державних підприємств, що вилучається до державного бюджету (у 3,1 рази або майже на 7 млн.грн.).     До місцевих бюджетів усіх рівнів сплачено більше 887 млн.грн. До рівня січня-березня минулого року надходження зросли на 42 відс. або на 261 млн.грн. В тому числі значний приріст спостерігається по податку на доходи фізичних осіб (у 1,5 рази або на 164 млн.грн.), земельному податку (на третину або на 36 млн.грн.), єдиному податку (у 1,7 рази або на 54 млн.грн.).     Прийняті місцевими радами бюджетні призначення у частині податків і зборів виконані більш ніж на 126 відсотків, зібрано більше на 186 млн. гривень.      Найбільш значущий вклад у наповнення бюджетів територіальних громад у І кварталі 2017 року забезпечили організації та установи державного управління, культури, освіти та охорони здоров’я – майже 24 відс. (210 млн.грн.).     Сільськогосподарськими підприємствами сплачено 173 млн.грн. податків (19,6 відс. доходів місцевих бюджетів), лісогосподарськими – 31 млн.грн.  (3,5 відс.).     Доля підприємств торгівлі та громадського харчування у наповненні бюджетів територіальних громад складає 8,9 відс. (78 млн.грн.), добувної, обробної промисловості – 10,6 відс. (93 млн.грн.), виробництва та постачання енергоносіїв та води – 5,3 відс. (47 млн.грн.). Фізичні особи (в тому числі підприємці) сплатили до місцевих бюджетів понад 122 млн. гривень (майже 14 відс. доходів бюджетів). Малий та середній бізнес у І кварталі 2017 року до бюджетів Чернігівщини сплатив майже 889 млн. грн. податків     У І кварталі 2017 року суб’єктами господарювання середнього і малого бізнесу сплачено до бюджетів Чернігівщини майже 889 млн. грн., чим забезпечено понад 55 відс. загальної суми надходжень.     По платежах державного бюджету представниками середнього бізнесу сплачено 262 млн. грн. податків і зборів (36 відс. доходів бюджету), малого бізнесу та мікропідприємництва – 179 млн. грн. (24,6 відс.).     По платежах місцевих бюджетів суб’єктами середнього підприємництва сплачено 208 млн. грн. (23,6 відс. загальної суми). Ще понад 27 відс. надходжень - 239 млн. грн. - забезпечено представниками малого бізнесу, з них юридичними особами сплачено 120 млн. грн., підприємцями, самозайнятими особами та платниками податку на майно – 119 млн. грн.).       Порівняно з аналогічним періодом минулого року вклад малого бізнесу у наповнення бюджетів територіальних громад зріс у 1,5 рази або на 83 млн. гривень. Цьому сприяли зміни у законодавстві у частині зростання рівня мінімальної заробітної плати та ставок окремих податків і зборів.       Внесок суб’єктів господарювання середнього підприємництва у наповнення місцевих бюджетів у порівнянні до відповідного періоду минулого року залишився майже на рівні, а сума сплачених податків збільшилась у 1,4 рази або на 59 млн. гривень.      Місцеві бюджети наповнювались за рахунок надходжень від середнього бізнесу: у Срібнянському районі – майже на 73 відс., Ічнянському – 50 відс., Н Сіверському – понад 46 відс. та Носівському - 40 відсотків, а у містах обласного значення - від 12,8 відс. у Прилуках до 29,5 відс. у Н-Сіверському.      Більше третини усіх сплачених до місцевих бюджетів податків суб’єкти малого  бізнесу та мікропідприємництва забезпечують у 4-х районах області: Менському, Коропському, Сосницькому та Городнянському. У містах обласного значення цією ж категорією платників забезпечено близько 30 відс. доходів територіальних громад: у Чернігові – понад 94 млн. грн., Прилуках – майже 16 млн. грн., Ніжині – понад  14 млн. грн., Н Сіверському – майже 3 млн.гривень.На Чернігівщині митники та прикордонники спрощують формальності на кордоні     Про це, зокрема, йшлося під час спільної наради за участю керівництва ДФС та Державної прикордонної служби, керівників митниць та регіональних управлінь Держприкордонслужби в областях.      Одним із пунктів пропуску на українському кордоні, що задіяні у здійсненні пілотних проектів, є «Нові Яриловичі». З листопада минулого року тут впроваджуються передові заходи, спрямовані на покращення сервісу, спрощення процедур та скорочення часу митного оформлення під час перетину кордону. Відтак оформлення у пункті пропуску здійснюється з дотриманням принципу «однієї зупинки» для громадян. Це стало є можливим завдяки взаємоінтеграції інформаційних систем прикордонників та митників, встановленню єдиних автоматизованих робочих місць, а також проведенню спільного візуального огляду транспортних засобів та ідентифікації осіб на смузі руху.      Завдяки цим заходам забезпечено більш комфортні умови для громадян: транспортний засіб робить лише одну зупинку у пункті пропуску, а пасажири і водій проходять митний та прикордонний контроль, не виходячи з нього. Це нововведення є особливо актуальним у періоди складних погодних умов, а також для тих громадян, які прямують через кордон разом з дітьми та літніми людьми.      Під час наради також було наголошено, що Державна фіскальна служба України створить максимально сприятливі умови для проходження митних формальностей іноземними учасниками та гостями пісенного конкурсу «Євробачення-2017», який у травні відбудеться у Києві. Чергову схему ухилення від оподаткування викрито працівниками Головного управління ДФС у Чернігівській області      У рамках кримінального провадження та згідно ухвали слідчого судді Новозаводcького райсуду м. Чернігова підрозділами аудиту ГУ ДФС у Чернігівській області було проведено документальну позапланову виїзну перевірку підприємства «Н». Предметом перевірки були взаємовідносини у 2014-15 роках  підприємства «Н» з підприємствами «А» та «Б», що мали ознаки фіктивності та входили до складу «конвертаційного центру».          Перевіркою встановлено, що контрагенти надавали послуги з перевезення вантажів підприємству «Н», яке  діяло виключно з метою мінімізації податкових зобов'язань податку на прибуток та ПДВ. Для виконання послуг з перевезення вантажів залучались фізичні особи-підприємці, фізичні особи з власними вантажними автомобілями, з якими підприємство розраховувалось готівкою, а первинні бухгалтерські документи оформлялися з  підприємствами «А» та «Б».       У результаті незаконних дій підприємством «Н» було занижено нарахування податків на загальну суму  понад 1 млн. грн., в т.ч  354 тис. грн. податку на прибуток та  майже 1 млн. грн.   податку на додану вартість.     Матеріали перевірки передано до правоохоронних органів.При реалізації складних побутових товарів необхідно застосовувати касові апарати     Відповідна норма починає діяти з 8 травня поточного року і сприятиме посиленню захисту прав споживачів, зокрема щодо проведення гарантійного ремонту або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів.     Про це повідомив присутнім під час брифінгу начальник управління аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області Євгеній Шульга.      Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 №231.      Євгеній Шульга підкреслив, що починаючи з 8 травня застосовувати РРО (касові апарати) у разі продажу технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, повинні як платники єдиного податку першої групи, які провадять діяльність на ринках, так і єдиноподатники другої і третьої груп незалежно від обсягу річного доходу. Для них визначальною умовою для застосовування РРО є реалізація відповідного виду товарів, а саме — технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.      До Переліку груп технічно складних побутових товарів увійшли вісім груп товарів. Це:1. Група 73 «Вироби з чорних металів».2. Група 84 «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини».3. Група 85 «Електричні машини, обладнання та їх частини; апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя».4. Група 87 «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання».5. Група 90 «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя».6. Група 91 «Годинники всіх видів та їх частини».7. Група 92 «Музичні інструменти; їх частини та приладдя».8. Група 95 «Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя».     Виконуючий обов’язки начальника відділу фактичних перевірок та контролю за готівковими операціями управління аудиту Валерій Коваль звернув увагу платників податків, які торгують даним видом товарів, що крім застосування РРО їм необхідно буде вести відповідну  книгу обліку, на титульній сторінці якої, є покрокова інструкція щодо її ведення. Він також наголосив, що платники можуть отримати додаткові роз’яснення з даного питання, зателефонувавши до відділу (за тел. 652-357 та 652-375).     Відповідальність за незастосування РРО суб’єктами господарювання, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту передбачено ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 №265/95-ВР (із змінами та доповненнями).    Головне управління звертає увагу, що 1 липня закінчується термін  формування нового  Реєстру неприбуткових установ  та організацій     Головне управління  ДФС у Чернігівській  області  звертає увагу, що  згідно змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року № 195 до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» 01.07.2017 року  закінчується термін  формування нового  Реєстру неприбуткових установ  та організацій.      З метою включення до нового Реєстру неприбуткові організації зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність із вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України та надати копії таких документів контролюючому органу, на обліку  в якому вони знаходяться.       Відповідно ті неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації – після 1 січня 2018 року.До уваги керівників неприбуткових установ та організацій     Державна фіскальна служба України з метою належної організації роботи щодо ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій повідомляє.31 березня 2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року № 195 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 440» (далі - Постанова               № 195).     Зазначеним нормативно-правовим актом постанову Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі - Постанова № 440) та Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі - Порядок) приведено у відповідність до законів України від 15 травня 2003 року № 755-ІУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон № 755) та від 06 жовтня 2016 року № 1667-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій» (далі - Закон № 1667), а також від 21 грудня 2016 року № 1797-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі - Закон № 1797).     Роз'яснення щодо умов та порядку включення контролюючими органами неприбуткових організацій до Реєстру було надано листом ДФС від 25.08.2016 №28602/7/99-99-15-02-01-17 про набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, який оприлюднено на офіційному Веб-порталі ДФС.     Щодо змін, внесених до Постанови № 440     Законами № 1797 та № 1667 було внесено зміни до пункту 35 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - Кодекс), зокрема:     термін приведення неприбутковими організаціями своїх установчих документів у відповідність із вимогами Кодексу та подання копій таких документів до контролюючого органу подовжено до 1 липня 2017 року;     тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру неприбуткових організацій невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу.     Таким чином, у пункті 2 Постанови № 440 виключено посилання на дату 1 січня 2017 р., замість якої зазначено, що з метою включення до нового Реєстру неприбуткові організації зобов'язані привести свої установчі документи у відповідність із вимогами Кодексу у строк, установлений пунктом 35 підрозділу 4 розділу XX Кодексу.     Відповідно ті неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації - після 1 січня 2018 року.     Щодо змін, внесених до Порядку:     В частині реєстрації та включення неприбуткових організацій до Реєстру     Відповідно до підпункту 133.1.1 пункту 133.1 статті 133 Кодексу платниками податку на прибуток підприємств є суб'єкти господарювання - юридичні особи, які провадять господарську діяльність як на території України, так і за її межами, крім юридичних осіб, визначених, зокрема, пунктом 133.4 статті 133 Кодексу. Таким чином, включенню до нового Реєстру підлягають неприбуткові організації, що відповідають вимогам, установленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу, та мають статус юридичної особи.     Постановою № 195 уточнено редакцію абзацу першого пункту 4 Порядку та викладено її у такій редакції:     -«До Реєстру включаються неприбуткові організації - юридичні особи за кодом згідно з ЄДРПОУ».     -У пункті 4 Порядку також враховано положення останнього абзацу, яким було доповнено підпункт 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу та відповідно до якого новостворені установи та організації, які подали в установленому порядку документи для внесення до Реєстру неприбуткових організацій під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду цих документів внесені до Реєстру неприбуткових організацій, для цілей оподаткування вважаються неприбутковими організаціями з дня їх державної реєстрації.     -Підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу (в редакції, що діє з 01.01.2017) було конкретизовано вимоги до установчих документів неприбуткових організацій, які діють на підставі установчих документів організації вищого рівня. Ці зміни також враховано у Порядку (пункти 6, 7, 14) та у формі Реєстраційної заяви № 1-РН.     Зокрема, пункт 6 Порядку доповнено положенням, згідно з яким неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня відповідно до закону, разом із реєстраційною заявою за формою № 1-РН подають засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.     Слід зазначити, що підпунктом 17 пункту 2 статті 9 Закону № 755 передбачено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань містяться відомості про установчий документ, на підставі якого діє громадське формування, - у разі створення юридичної особи на підставі установчого документа іншого громадського формування. При цьому оприлюднення саме документа, який підтверджує включення неприбуткової організації до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня (наприклад, рішення, протокол зборів тощо), положеннями Закону № 755 не передбачено. Отже, Порядком встановлено необхідність надавати контролюючому органу паперову засвідчену копію такого документа. При цьому копії установчих документів, які оприлюднені на порталі електронних сервісів, у паперовому вигляді неприбуткові організації не зобов'язані надавати до контролюючих органів.     -Внесено зміни до пункту 7 Порядку: з нього виключено абзац п'ятий, який стосувався наявності в установчих документах положення щодо умов використання доходів (прибутків) неприбуткової організації. Внаслідок цього пункт 7 Порядку приведено у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Кодексу.     При цьому пункт 7 Порядку доповнено такими положеннями:     для цілей цього пункту не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу (відповідні зміни були внесені Законом № 1667);     положення абзаців третього і четвертого цього пункту стосовно вимог щодо наявності установчих документів не поширюється на бюджетні установи (відповідно до змін, внесених Законом № 1797).В частині ведення Реєстру контролюючим органом      До пункту 10 Порядку внесено редакційні зміни, а саме викладено у логічному порядку послідовність дій контролюючого органу, що стосуються формування та ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій.     Контролюючий орган здійснює:     прийом реєстраційних заяв та перевірку наданих документів;     прийняття рішень про включення, виключення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, зміну ознаки неприбутковості, присвоєння підприємству, установі, організації ознаки неприбутковості;     внесення відповідної інформації до Реєстру;     контроль за достовірністю та актуалізацією даних, які містяться у Реєстрі.     В частині внесення змін до Реєстру     У пункті 14 Порядку збільшено з 10 робочих до ЗО календарних днів термін для подання контролюючому органу реєстраційної заяви з позначкою «зміни» та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.     Нагадуємо, що така заява подається в порядку, встановленому пунктом 6 Порядку.     Звертаємо увагу, що таке збільшення терміну для подання заяви стосується лише уточнення даних у Реєстрі неприбуткових установ та організацій у разі, коли мали місце відповідні зміни, але не поширюється на загальний порядок реєстрації платників податків у контролюючих органах.     Усі інші реєстраційні процедури, зокрема внесення змін до облікових даних платників податків, здійснюються у порядку, встановленому Законом № 755 та Кодексом.     В частині виключення неприбуткових організацій із Реєстру     З урахуванням змін, внесених до Кодексу Законом № 1667, було внесено зміни до пункту 16 Порядку, якими конкретизовано підстави виключення неприбуткової організації з Реєстру.     Таким чином, виключення неприбуткової організації з Реєстру здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі:     використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених підпунктом 133.4.2    пункту 133.4 статті 133 Кодексу;     розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;     невідповідності неприбуткової організації та/або установчих документів такої організації вимогам, установленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу;     затвердження ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу неприбутковою організацією, що припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу або перетворення) або ліквідації;      за ініціативою неприбуткової організації.     Крім того, викладено у новій редакції пункт 17 Порядку, у якому наведено чіткий перелік встановлених Кодексом підстав виключення неприбуткової організації з Реєстру та відповідні дати скасування ознаки неприбутковості.     Під час виключення неприбуткової організації з Реєстру присвоєна їй ознака неприбутковості скасовується:     з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулося недотримання вимог пункту 133.4 статті 133 Кодексу;     з дати припинення юридичної особи (в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення);     з дати надходження до контролюючого органу заяви неприбуткової організації про виключення з Реєстру за власною ініціативою.     За наявності декількох підстав для виключення неприбуткової організації з Реєстру датою скасування ознаки неприбутковості вважається дата тієї події, що відбулася раніше.     Щодо змін у додатках до Порядку     Додатки до Порядку, а саме форми Реєстраційної заяви та Рішення контролюючого органу, не зазнали суттєвих змін. До них внесено лише окремі уточнення.     У додатку 1 до Порядку (Реєстраційна заява платника податку, форма № 1- РН) викладено в новій редакції примітку 2 (щодо неприбуткових організацій, які діють на підставі установчих документів організації вищого рівня відповідно до закону).     У додатку 2 до Порядку (Рішення контролюючого органу):     перелік рішень, що приймаються контролюючим органом за результатами розгляду документів платника, приведено у відповідність із пунктом 8 Порядку;     виключено посилання на підпункт 133.4.5, оскільки контролюючий орган приймає відповідне рішення стосовно неприбуткової організації на підставі положень пункту 133.4 статті 133 Кодексу в цілому.Порушення норм податкового законодавства веде до штрафних санкцій       Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу суб’єктів господарювання на необхідності дотримання під час здійснення господарської діяльності вимог п. 12  та п 13 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо ведення у встановленому законодавством порядку обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, а також продажу лише тих товарів (послуг), що відображені в обліку.       Крім того, сума готівкових коштів на місці проведення розрахунків повинна відповідати сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій. А у випадку використання розрахункової книжки – відповідати загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.       Необхідно зазначити, що такі вимоги не поширюються на фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість.Попереджаємо, що невиконання зазначених вищевказаних вимог призводить до застосування штрафних (фінансових) санкцій.       В результаті проведених ГУ ДФС області контрольно-перевірочних заходів, з початку року до порушників застосовано фінансових санкцій на суму що перевищує 30 тис. гривень.До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з готівкою!       Державна фіскальна служба України звертає увагу керівників суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою.      Зокрема, почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення вимог чинного законодавства в частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо.      Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 637, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320.      Крім того, продовжують фіксуватися випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі – порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2   Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.      Також збільшується кількість випадків порушення порядку ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою 17-НП.      Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496.       За наведені порушення згідно з чинним законодавством до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох- та п’ятикратному розмірах).      Просимо платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу. На Чернігівщині сума надходжень до бюджетів усіх рівнів з початку року вже перевищила 2,2 млрд. гривень      У Головному управлінні ДФС в області повідомили, що у січні-квітні 2017 року до бюджетів усіх рівнів Чернігівської області сплачено більше 2,2 млрд. грн. податків і зборів. У порівнянні до відповідного минулорічного періоду надходження зросли на 40 відсотків або на 638 млн. гривень.     До державного бюджету зібрано 1026 млн. грн. і перевищено надходження відповідного періоду 2016 року на 43 відс. або на 309 млн. гривень. Значно зросли сплачені до бюджету суми податку на додану вартість (у 1,5 рази або на 125 млн. грн.), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (у 1,3 рази або на 85 млн. грн.), рентної плати за користування надрами (у 1,8 рази або на 96 млн. грн.).     До місцевих бюджетів усіх рівнів сплачено майже 1,2 млрд. гривень. До рівня січня-квітня минулого року надходження зросли на 38 відс. або на 328 млн. гривень. У тому числі значний приріст спостерігається по податку на доходи фізичних осіб (у 1,4 рази або на 219 млн. грн.), земельному податку (на 30 відс. або на 44 млн. грн.), єдиному податку (у 1,6 рази або на 65 млн. грн.).      Єдиного внеску на загальнодержавне обов’язкове соціальне страхування сплачено 949 млн. грн., що на 32 відс. або 229 млн. грн. більше минулого року.  При Головному управлінні ДФС у Чернігівській області сформовано нову Громадську раду      Попередня Громадська рада при Головному управлінні ДФС в області плідно працювала протягом 2-х попередніх років – з березня 2015-го. За цей час представники громадських організацій, що входили до її складу, та керівництво фіскального органу спільними зусиллями досягли конструктивної співпраці, налагодили дієву комунікацію та взаєморозуміння. Про це зазначив керівник Головного управління, висловивши громадським діячам подяку за активну позицію та, звертаючись до присутніх, підкреслив важливість подальшої роботи у форматі такого ж відкритого діалогу заради спільної мети - сприяння розвитку бізнесу у регіоні.      На установчі збори по формуванню нового складу Громадської ради було делеговано 35 членів громадських організацій області. Усі вони були обрані одноголосно.         Під час першого засідання, що відбулося після затвердження складу нової ради, було обрано голову Громадської ради. Шляхом відкритого голосування обрали Сергія Калашника, який очолював попередню раду. Це також є яскравим підтвердженням, що громадськість позитивно оцінює діяльність, злагодженість та результативність дій попереднього складу дорадчого органу.         Наразі активні члени Громадської ради напрацьовують пропозиції до Положення, затвердження якого має відбутися під час наступного засідання, яке планують провести наприкінці травня. Чернігівські митники викрили, що під виглядом «кустарних виробів» за межі України намагалися вивезти понад 40 тисяч товарів широкого вжитку     Факт приховування від митного контролю великої кількості товарів широкого вжитку викрили на Чернігівській митниці ДФС. Вантажний автомобіль з товаром слідував з Івано-Франківської області до РФ. Автомобіль затримали у пункті пропуску «Сеньківка» і направили до Чернігова для здійснення поглибленого митного огляду.       Згідно товаросупровідних документів в автомобілі знаходився вантаж «кустарні вироби» у кількості – 1586 вантажних місць, вагою брутто – 13510,5 кг.   Проте при перевірці виявили, що фактично загальна кількість вантажних місць складає – 1761, а це на 175 місць більше ніж заявлено.      Серед не задекларованого вантажу були предмети церковного використання (лампадки, ладан, одяг для служіння, натільні хрестики), прикраси (біжутерія), одяг та аксесуари для наречених, дерев’яні масажери  для автомобільних сидінь, ароматизатори, сумки… Загалом з приховуванням намагалися перемістити через кордон 24 найменування та понад 40,5 тисяч одиниць товарів.         Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 статті 483  Митного кодексу України. Згідно санкцій статті на порушника очікує штраф у розмірі 100 відсотків вартості товарів, а також конфіскація предметів правопорушення та транспортного засобу, що використовувався для їх переміщення.  Оцінка вилучених предметів буде проведена додатково. За 4 місяці порушники податкового законодавства поповнили бюджет на 18 мільйонів гривень      Підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області у січні-квітні проведено 98 документальних перевірок, з яких 25 планових та 73 позапланових. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість перевірок зменшилася у 2 рази.     За результатами контрольно-перевірочних заходів донараховано 23,8 млн. грн. податків. З них вже надійшло до бюджету понад 18 млн. гривень, що більше на 7 млн. грн. ніж у минулому році.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний