Про те, яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді розповіли в управлінні обслуговування платників Чернігівської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області. Фахівці зазначили, що для укладення договору «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та онлайн - сервіси, що надані компаніями - учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua. При цьому, потрібно також враховувати, що посилені сертифікати ключів підписувачів (платників податків), які отримали послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД, передаються до органів ДФС автоматично при підписанні договору «Про визнання електронних документів», використовуючи для цього спеціалізоване програмне забезпечення, онлайн - сервіси, у тому числі надані компаніями - учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua. Тобто надавати до органів ДФС посилені сертифікати не потрібно. Ними органи ДФС користуються лише під час перевірки електронної звітності та ідентифікації осіб, які її підписали. Нагадаємо, що для отримання безкоштовного ключа електронного цифрового підпису (ЕЦП) потрібно звернутися до сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Чернігівській області за адресою: м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 28, 1-й поверх, кім.14. Телефон для довідок: (0462)77-49-27.
Відділ організації роботи Чернігівської ОДПІ