Адрес страницы компании: https://map.cn.ua/info/info/169/ |
Главная - Компании
- Управління адміністративних послуг міської ради
Управління адміністративних послуг міської ради (Структурні підрозділи Чернігівської міської ради)
Адрес:
г. Чернигов, просп. Левка Лукьяненко (ул. Рокоссовского), 20А
Контакты:
+38(0462)67-33-41 Адміністратори сектору адміністративно-консультативних послуг
+38(0462)65-19-10 Приймальня +38(0462)65-19-14 відділ реєстрації прав на нерухоме майно +38(0462)65-19-15 Начальник відділу адміністративних послуг фізичним особам +38(0462)65-19-17 Державні адміністратори |
График работы:
Прийом громадян: Пн. Ср. Пт. 8:30-15:30 Вт.Чт. 9:00-20:00 Сб. 9:00-16:00 Начальник управління Овсяник Микола Костянтинович
|
О компании:
Основні функції та напрямки роботи:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
- реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволення заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- напрацювання і застосування методів та засобів для мінімізації і ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та адміністративними органами;
- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень.
Основні функції та напрямки роботи:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
- реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволення заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- напрацювання і застосування методів та засобів для мінімізації і ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та адміністративними органами;
- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень.
Дополнительная информация:
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг:
понеділок, середа, п’ятниця – з 8.00 до 17.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;
віторок, четвер – з 9.00 до 20.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 19.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
субота – з 9.00 до 15.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 14.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
неділя – вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг Овсяник Микола Констянтинович – тел. 65-19-10
Начальник відділу адміністративних послуг фізичних особам Покідько Наталія Петрівна – тел. 65-19-15
Начальник відділу дозвільних процедур Петренко Наталія Борисівна – тел. 65-19-14
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг:
понеділок, середа, п’ятниця – з 8.00 до 17.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;
віторок, четвер – з 9.00 до 20.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 19.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
субота – з 9.00 до 15.00, в тому числі прийом суб’єктів звернень з 9.00 до 14.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами по прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
неділя – вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг Овсяник Микола Констянтинович – тел. 65-19-10
Начальник відділу адміністративних послуг фізичних особам Покідько Наталія Петрівна – тел. 65-19-15
Начальник відділу дозвільних процедур Петренко Наталія Борисівна – тел. 65-19-14
Адрес сайта: http://www.chernigiv-rada.gov.ua/gorrada/structur/83
Карта
Связанные компании (1)
Чернігівська міська рада (Виконавчий комітет): г. Чернигов, ул. Магистратская, 7
Компания представлена в каталоге предприятий:
Органы исполнительной власти
Управления, комитеты, отделы
Управления, комитеты, отделы
Информация о компании Управління адміністративних послуг міської ради (Структурні підрозділи Чернігівської міської ради) обновлена 23.06.2020 г.